Pascal, huur eens een flinke desinfecteermachine in, want er is iets niet goed bij jullie.
Ik kan je (jullie) werkelijk niet meer volgen (jaja, ligt aan mij, blabla).
Dus als ik 'ja' zeg, ga je ervoor zorgen dat ze allebei zichtbaar worden?
Ja. Maar waarom je deze vraag stelt ontgaat me.
En dan alleen voor de 'oude' zonder ID. Uitbreiding met mobiel wanneer ID wordt gevuld is ook niet achteraf te maken?
Werkelijk ... waar hèb je het over ...
De verdere quote (van die je van mij aanhaalt) is zeker nuttig, omdat ik dat precies bedoelde.
En wat daar staat klopt dus niet. Daar had ook het mobiele nummer bij moeten worden genoemd. Waarom ik dat niet heb gezien ? geen idee. Maar ik zei al, het was al verwarrend genoeg allemaal (Peter heeft ook nog z'n steentje bijgedragen).
Dus alleen Telefoonnummer, niet Mobiele telefoonnummer?
Neee !!! hoe kom je nou aan die konklusie ? of je moet net zo lollig aan het doen zijn als ik.
Maar goed, ik heb het net al uitgelegd, dat in die quote wat niet juist (en niet alleen ik heb dat niet gezien, jullie kennelijk ook niet).
Samengevat, waar het erom gaat dat je "betreffende" gegevens van een Kontaktpersoon in het Afleveradres wilt zien, hoort daar ook het mobiele nummer bij. En niet alleen als je een ID kan hanteren, maar altijd. Dus, dat veld moet erbij, en als dat kan op dezelfde regel als de regel waarop de gegevens nu zichtbaar zijn (hopelijk wordt het form niet te breed).
Aldus, dat jij een Mobiel nummer daar wenst, houdt in dat het (voor daar) een nieuwe rubiek is, c.q. feitelijk een nieuw veld in de database is (voor de Afleveradres gegevens). Kosten : 1,5 uur.
De rest doen we dan wel gratis, zeg maar omdat ik het zelf niet goed heb bekeken destijds.
Als je iets niet kan volgen, zeg het gerust. Maar doe alsjeblieft een poging om niet alles op z'n kop te zetten, want ik word er gek van.