Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 10:39:39 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 2 3 [4]  All
  Print  
Author Topic: Kontaktpersoon in afleveradres  (Read 16242 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #45 on: September 24, 2010, 01:54:25 pm »

Terwijl je aan het typen was heb je waarschijnlijk mijn edit niet meegekregen (bijna tegelijk).

Quote
Mijn verwarring komt door "beide nummers", wat je op 2 manieren kunt opvatten  blush1

als ik wartaal uitsla, laat maar, dan lees ik het topic maandag nog ff met een fris hoofd opnieuw door.

Maar ik denk je nu te snappen. Ik ga echter maandag ff rustig lezen en je laten weten wat we doen.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #46 on: September 24, 2010, 02:20:39 pm »

Hahaha, nee, je edit had ik niet gezien. Sorry. Maar het staat er wel stukken beter zo.

Dus, in de Aflevergegevens komt naast het Telefoonnumer ook het Mobiele nummer erbij. Zie dit maar als dat we dat in de oude situatie nog hadden gedaan.
Vervolgens (probeer je voor te stellen) omt het ID erbij als maatwerk, en komen plots beide telefoonnummers uit de Kontaktpersoon waaraan wordt gerefereend via het ID.

Dat de helft er momenteel al is doet niet ter zake.

Ik hoop dat dit het niet nog verwarrende maakt, maar je begreep het denk ik al.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #47 on: September 27, 2010, 03:25:14 pm »

Ok, voor 1,5 uur mag dit gemaakt worden (koopje! Wink)

Heb je al bedacht of het 'mobiele nr' voor het al aanwezige 'telefoonnummer' komt, of erachter?
Wat mij betreft graag het mobiele nummer vooraan - want een uitvoerder bellen we niet via het kantoor (waar hij nauwelijks aanwezig is), maar vrijwel altijd rechtstreeks op z'n mobiel.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #48 on: September 28, 2010, 08:03:45 am »

Laten we maar modern doen dan, en het ervoor zetten. smile
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Dinand
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 682


View Profile
« Reply #49 on: October 01, 2010, 10:10:50 am »

I.v.m. de afwezigheid heden van Pascal stap ik hier even blanco in.
Op dit moment wordt het tel. nummer van de contactpersoon niet afgedrukt op de vrachtbrief. Dit is ergens door Pascal al wel gemeld.
Wat is de stand van zaken daarvan en kan dit vandaag nog gerealiseerd worden gezien het belang toch wel groot is?
Logged

BS
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #50 on: October 01, 2010, 03:28:06 pm »

Middels onderstaande Variabelen moet je dit volgens mij kunnen regelen:

'VB-AADKTKPRSID' =  'Kontaktpersoon adhv-id'
'VB-AADTAVKPRSID' = 't.a.v. Kontaktpersoon adhv-id'
'VB-AADTELID' = 'Telefoonnummer adhv-id'

Merk op dat voor het Mobielenummer e.e.a. nog niet beschikbaar is. Daar zullen we ook Variabelen voor moeten gaan maken.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #51 on: October 03, 2010, 12:39:15 pm »

VB-AADTELID toegevoegd aan layout, zodat vaste nr kontaktpersoon zichtbaar is op de vrachtbrief.

Graag bij deze de variabelen voor mobiele nr etc. aanmaken, wanneer dit half uur/uur oid per stuk kost, is dit bij deze akkoord.

Bvd!
Logged

Heart-Profit company ID: BS
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #52 on: October 06, 2010, 12:01:39 pm »

Nu kom ik nog het volgende probleem tegen:
Bij het afleveradres van een verkooporder geef ik een kontaktpersoon-id in. Hierin staat het telefoonnummer en mobiele nummer gevuld.
Dit telnr vullen we dus niet meer in veld 'Telefoon/fax' van het Afleveradres (want dubbel werk).

Dit veld 'Telefoon/fax' wordt echter wel getoond wanneer je via 3-1-1 F1 de verkooporder bekijkt. Deze is nu dus leeg, het telnr van de kontaktpersoon (gevuld in het afleveradres v/d verkooporder) komt hier (nog) niet mee.
Kunnen deze telefoonnummers v/d kontaktpersoon alsnog toegevoegd worden aan het raadpleegscherm v/d verkooporder?

Gaarne met spoed naar kijken.
Wanneer dit voor een paar uurtjes geregeld kan worden is het bij deze akkoord  (ja zo belangrijk vind ik het smile )


* VO telnr afleveradres.png (11.49 KB, 769x481 - viewed 182 times.)

* VO telnr niet gevuld vanuit afleveradres.png (10.33 KB, 581x451 - viewed 195 times.)
Logged

Heart-Profit company ID: BS
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #53 on: October 07, 2010, 12:39:58 pm »

Gaarne met spoed naar kijken.
Wanneer dit voor een paar uurtjes geregeld kan worden is het bij deze akkoord  (ja zo belangrijk vind ik het smile )

Dit is voor mij op dit moment het belangrijkste punt en mag voorrang krijgen boven andere meldingen van mijn kant.
Dit omdat er dagelijks tientallen verkooporders worden gemaakt - wanneer men na wil kijken wie gebeld moet worden (telnr uitvoerder), kunnen de mensen van klantenservice dit niet meer zien. Ze moeten dan het bijbehorende afleveradres opzoeken en deze raadplegen wat erg lastig is.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #54 on: October 07, 2010, 03:17:52 pm »

In overleg LOVORA reeds bij je op het systeem geplaatst, de andere Verkooporder Raadpleegoverzichten komen vanzelf met een upgrade mee, als ook het Mobielenummer van de Afleveradressen geheel verwerkt is.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #55 on: October 08, 2010, 10:21:50 am »

Het Mobielenummer kan nu ook opgenomen worden zie http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=22943.0, hiervoor heb je dus wel een Upgrade nodig.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #56 on: October 08, 2010, 10:25:32 am »

Bij verkooporders ziet het er perfect uit, bedankt!
Binnenkort zal ik een upgrade aanvragen voor de rest.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Pages: 1 2 3 [4]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.014 seconds with 20 queries.