Bedankt voor de info.
Ik heb het alvast doorgenomen met Verkoop, maar gezien de impact van deze aanpassing willen we het graag met meer mensen overleggen, waardoor het na de bouwvak wordt voordat we akkoord kunnen geven.
Wel alvast de volgende vragen/opmerkingen van onze kant:
N.b.: Let erop dat de Taaltekstregels per Taal zijn en domweg niet worden gevonden als er geen Taaltekregels in de Taal van de Debiteur bestaan.
Is goed, geeft ons ook de mogelijkheid een NEDK1 en DLDK1 te gebruiken voor NL en Duitse klanten.
Op zo'n regel waar de Taaltekstregel komt kan ook niets anders verschijnen
Dit is prima.
Hoeveelheden, verschijningsvormen en prijzen staan op de 1e repeterende regel van het artikel (1e verlengde tekstregel variabele HH:VTART1). De taaltekstregels komen daar ergens onder, wat goed is.
Kunnen we wel aangeven in welke Kolom de tekst moet beginnen? Dat het dus recht onder de verlengde tekst begint?
Additioneel lastig is het denk ik dat een eventuele Voettekst gerespekteerd moet blijven worden, en dat onze funktie er dus rekening mee moet houden dat het blad vol raakt en een Voettekst realiseert plus een Koptekst op het nieuwe blad.
Zeker belangrijk, offertes, verkooporders en kontrakten beslaan al snel meerdere pagina's.
Zodra de funktie wordt aangeroepen zullen alle gevonden Artikelgroepen worden gesorteerd op de Print Sorteerkode en de Artikelgroepen zonder Print Sorteerkode komen ONDERaan.
Overigens ga ik er vanuit dat de @ funktie kan achterhalen wat het aktieve Artikelnummer is.
Kunnen we deze teksten op alle layouts waar nu de verlengde tekst v/h artikel op staat, de taaltekstregels ook toevoegen? Dus op de offerte, verkooporder, kontrakt, opdrachtbevestiging en faktuur?
En kunnen we per variabele layout aangeven welke teksten afgedrukt worden, net zoals nu kan? Bij fakturen hoeft bv niet alle informatie mbt de verwerking van een artikel te staan die op een offerte of verkooporder wel moeten staan.
Zoiets denk ik, en dat voor 12 uur.
Totaal 14 dus.
E.e.a. onder het voorbehoud van iemand hier die mij later kan vertellen dat wat ik dacht te laten kunnen werken totaal onmogelijk is.
Lees ik het goed dat de 14 uur inclusief de variabelen is?
Je hoeft dus niet per aangemaakte taaltekstregel een x bedrag te betalen omdat er een extra variabele aangemaakt moet worden?