Jaaaaa ja. En dat noem jij "moeten reorganiseren" ??
Ik zou maar eens heeeeeel erg snel dingen gaan nakijken. "Error reading file" betekent domweg dat je netwerk verbinding pleitos is. Niet helemaal normaal voor een normaal netwerk (maar kan wel), maar HEEL erg normaal voor een totaal verkeerd opgezette WTS. Verkeerde service packs, inconsistent, weet ik veel.
De tijd dat wij ons hier echt mee bemoeiden is intussen misschien al 15 jaar voorbij, en oprakelen ga ik het maar niet meer doen.
Ik vrees wel dat je leverancier op het matje roepen ook niet erg veel zin heeft, anders had je het probleem sowieso al niet gehad.
Oplossen willen we het sowieso wel, en "kunnen" hoogstwaarschijnlijk ook. Maar dan betaald. Kan best wat werk inzitten hoor.
Maar goed, jij gaat niets betalen, want je hebt recht op een goede levering. Nou, ik zou daar nog even een paar keer goed over nadenken, en zeg ze maar alvast dat ik niet ga geloven dat je hier binnen een week vanaf bent.
In de tussentijd ... hoe lang denk je zelf dat het duurt voordat wij jullie database aan het repareren zijn ?
Valt niet onder het onderhoudskontrakt hoor.
Ik hoop niet dat ik je bang heb gemaakt, maar het is zo vaak niet anders.
Goed, houd wel in de gaten dat ik erop speculeer dat het aan de WTS inrichting ligt, maar dat dat niet per sé het geval hoeft te zijn.
Hoe dan ook, als je hulp nodig hebt (en volgens mij heb je dat), schroom niet om te vragen. Maar weet : het kost geld.
In elk geval voor nu : ga op zoek naar netwerk verbindingen die verwenen raken. Ok ?