Hallo Verwijderen ???????/
let op wat je allemaal gaat doen. Ik had het over regels verwijderen of UBK bestanden.
En weg is weg niet huilen of janken als je het verkeerde hebt weggegooit, want lees even het onder staande.
jvr, het maakt eigenlijk niet veel uit wat je nu laat zien. De LOST waar je het over hebt is een tabel van ons, voor ons, t.b.v. Profit, en niet t.b.v. jou als gebruiker. Dus wat je ook wilt, we veranderen er toch niets aan.
Hooguit kunnen we je helpen met erop wijzen dat er (stel !) helemaal geen 00000000 in staat maar gewoon 0, en hetgeen jij ziet (!) door jezelf wordt veroorzaakt of zo. Maar ook dan is het eind snel zoek, als we niet oppassen.
Voor nu kan ik je nog wel verwijzen naar LOSU (moet je wel aanvinken als op te bouwen, ergens bij het opstarten v/h Overzicht) met de opmerking dat ik nauwelijks (meer) weet wat erin komt te staan. Wat ik in elk geval wèl weet, is dat dié voor de gebruiker is. Voor jou dus !
Als je bijvoorbeeld je verkooporderregels wilt verwijderen. Dit doen wij al meer dan 3.6.5
Het systeem verwijdert dan niet alleen verkooporders ook raaplijsten.
Dirk-Jan