Bedankt voor het voorbeeld welke je me per mail gezonden hebt.
Als ik jouw voorbeeld naspeel met mijn settings, werkt ze precies goed.
Ik krijg niet eens een melding dat de prijs van 53,69 naar 54,29 gewijzigd wordt, immers, je wijzigt alleen de hoeveelheid, en dezelfde prijs blijft aktief.
Wat is er anders aan jouw settings ?
Wel, bij je DKK Tarief "Herstruktureringsheffing" vind je op het 2e Tabblad een rubriek "Bedrag tonen in Netto Prijs J/N". Deze staat bij jou op Ja, en bij mij op Nee.
Even los van het feit "waarom werkte het voor de upgrade wel, en daarna niet meer" (het antwoord is in ieder geval niet: 'jullie hebben die parameter omgezet'), wel even mijn vraag "waarom staat deze rubriek op Ja"?
Immers, het lijkt erop dat je er bewust voor kiest om de herstruktureringsheffing expliciet in het netto bedrag van het produkt op te nemen én daarna wordt het ook nog eens op een separate regel (= Artikel) in rekening gebracht. Ik zou denken dat deze kombinatie niet mogelijk is, danwel niet hoort.
Dus, je brengt EUR 6,- per TN extra in rekening, vermeldt dit bedrag sowieso op een separate regel... waarom zou je er dan voor willen kiezen om dit óók in het netto bedrag op te nemen (om vervolgens te claimen dat het er niet in thuis hoort).