Er staat mij iets van bij dat als je een Artikel keurt op 20 punten, er standaard 20 punten op dat Keuringsrapport komen;
echter, als je bij Hmenu-3-5-6-1 voor een Kliënt er 5 definieert, dan alleen die 5 geprint worden zodra het die klant betreft.
Of we het dan over dezelfde print hebben weet ik niet; gewoon even proberen of dat werkt ?
Deze methode werkt wel, maar nogal omslachtig. Ik heb in TestBest voor klientnr 366300 en artikelnr C4P001303, kenmerk D004700, Chargenr KR46611 bij 3-5-6-1 een tweetal keuringen ingevoerd. Voordat dat lukte heb ik volgens mij al 3 keer opnieuw dezelfde gegevens ingevoerd inclusief toleranties, terwijl er met die gegevens niet gedaan lijkt te worden. Als ik nu een keuringsrapport afdruk, worden alleen de keuringen afgedrukt die bij 3-5-6-1 zijn ingevoerd. Het doel is dan wel bereikt, maar dat betekent dat voor elke klient/artikel combinatie alle keuringsgegevens moeten worden ingevoerd. Dat is een flinke klus.
Als dit dus bij 5-2-1-7-5-2met een 'tussenscherm' gemaakt kan worden waarin je vóór afdrukken de keuringen kunt selecteren die je wil afdrukken, dan zou dat véél makkelijker zijn. Kunnen jullie zoiets maken?