Wouter Rijnbende
|
|
« Reply #5 on: August 24, 2012, 01:03:32 pm » |
|
Wat je wel kunt doen (zie de link die ik gaf) is ervoor zorgen dat je een mailtje krijgt : "Er is een Kontakt toegevoegd", en dat de inhoud van dat kontakt is gevuld met bijv. BEZ of TEL, opdat je op basis daarvan kunt zien of je e.e.a. wilt lezen. Ik kan me zelfs nog voorstellen dat je met je mailprogramma met berichtregels het voor elkaar kan krijgen om dan weer een deel wat je niet wilt ontvangen er weer uit te filteren. Niet echt dé methode, maar 't lijkt me wel dat je het voor elkaar kunt krijgen.
Wat is trouwens de logica achter het wel willen zien van BEZ en niet van TEL ?
Ik bedoel, als middel wordt nu "Funktie Triggers" gebruikt. D.w.z. je krijgt een mail als "de funktie" wordt uitgevoerd. Ik zou denken dat er eerder funktionaliteit zit in het krijgen van mailtjes indien er verslagen worden genoteerd voor bepaalde Relaties. Bijv. als er iets met de Nuon gebeurt, zal het wel voor de administratie gaan, c.q., daar wil ik geen mailtjes van krijgen, maar als het om een klant "van mij" gaat, wil ik wel een mailtje krijgen opdat ik op de hoogte blijf v.w.b. die klant. Ik wil dan natuurlijk op de hoogte blijven van bezoekverslagen waar dingen kunnen worden afgesproken, maar, ook telefonisch kunnen er problemen worden aangekaart en dingen worden afgesproken, die ik dan zou willen zien.
Wij werken dan sowieso niet met een Funktie Trigger, jullie wel, en je krijgt dus altijd een mail voor ieder kontakt, maar, gewoon uit nieuwgierigheid, vanwaar alleen bezoekverslagen ?
|