Als ik met mijn android teksten type (vnl. sociale media) dan beperkt zich dit tot korte zinnetjes; langere laten zich niet lekker typen op je mobiel.
Ik ben het op zich wel met je eens, maar ik zou dit toch niet onderschatten. "Wij" zijn dit domweg niet gewend, maar een jongere generatie echt wel. Hoe lang de tekst is maakt nauwelijks uit. Maar, juist in die hoek -de wijze van typen- gaat het denk ik fout. Dus, ik kan nu behoorlijk met m'n ogen dicht typen met een meer waardeloze verbinding (het komt wel een keer door, en als ik maar niet op het scherm kijk lukt het wel). Maar nu gebruiken we bijvoorbeeld T9 om die lappen tekst voor elkaar te krijgen op je mobiel. Nou ... ik zou al niet eens weten of dąt via RDC wel werkt. Maar als het werkt, dan vraag ik me nog af of het ook goed uitwerkt. En als het al goed uitwerkt, dan weet ik weer niet of je ooit kan lezen wat je hebt geschreven als dat ding enkele "characters" dus woorden (!) achterloopt. Snap je ?
En dan ga ik er gemakshalve maar even vanuit dat die verkoop-boys van die jongere generatie zijn. Al weer een onjuiste aanname - op z'n minst in veel gevallen.
Het kan wel werken, maar dan onder kondities, en die moeten we denk ik nog bepalen. Bijvoorbeeld, een iPad met 3G ... zal wel werken (maar dan denk ik dat e.o.a. Galaxy Tab beter is). Maar, "werkt" dat zo ? ik denk het weer niet want nou moeten we precies die dingen gaan aanschaffen; dat willen we al niet omdat we "ze" al hebben, maar dan in net andere vorm.
Tja ...