D variabelen die de Rs en T zinnen printen zijn niet aangepast.,
bij de "oude" variabelen die de S en T zinnen moeten printen is geen filter aangebracht om de H en P zinnen weg te maskeren.
Ik krijg dan ook op sommige labels waarbij de zinnen voor beide wetten zijn gekoppeld dubbelle nummers en dubbele teksten
Daar er klanten zijn die volgens de oude en volgens de nieuwe wet labels willen ontkom ik niet aan het koppelen van beide sets.
Ik snap niet wat je bedoelt.
Ja, aan de R- S- en T- zinnen is niets veranderd, hooguit dacht ik dat T- zinnen nu P-zinnen geworden zijn; daarnaast zijn er H- P- en EU- zinnen bijgekomen. Het ene artikel wil je (nog) op de oude manier laten werken, en dient een layout te bevatten die de ene set variabelen aanstuurt, een ander artikel moet met de nieuwe manier gaan werken, en zal worden gekoppeld aan een andere etiketlayout die de nieuwe variabelen aan stuurt. Omdat je beide setjes variabelen hebt, ben je ook in staat om een layout te definieren waarbij je allebei opneemt, én de oude methode én de nieuwe methode. Maar wat staat er nu dubbel op wat er niet dubbel op hoort ?
Verder zouden alle labelvariabelemn gedubbeld worden naar H en P variabelen vonform post Wouter: Ik zie deie variabelen echetr niet, zijn die ooit wel gemaakt?
"Alles gedubbeld" is een heel groot woord; er zijn nieuwe layoutvariabelen gemaakt voor de nieuwe variant van de R- S- en T- zinnen;
bedoel je "dat er nog meer variabelen" nodig zijn?