N.b.: Wat ik weet is dat dit door technische problemen is veroorzaakt.
Althans, dat zegt men zelf.
"Men zegt" eveneens dat e.e.a. ongemerkt gaat, en vooral zonder geblokkeerde funkties. Nu weet ik niet of jullie schermen intussen ook allemaal stuk zijn en je niets kan zien, maar wij zien stapels en stapels geblokkeerde funkties.
Er gaat dus helemaal niets ongemerkt wat mij betreft, noch vind ik dat je ons aan het werk moet zetten voor iets waarvan je al lang de oorzaak weet (hoe vervelend dat op zich ook is).
Overigens heeft Bas intussen een email hierover ontvangen, hebben wij nog geen reaktie daarop, en weet jij zelf misschien ook wel niet goed hoe alles langs elkaar heen gaat. Maar vandaar mijn mededeling in deze, met als belangrijkste dat je je gebruikers (denk ik) moet opvoeden aangaande "geblokkeerde funkties", en dat dat niet "mooi weer" meldingen zijn.
En als er in deze nog heel iets anders aan de orde is ontgaat mij dat. In dat geval excuses, zeg maar.
Hoe dan ook, het gaat (maar hopelijk ging) om jullie zelf, en dat alles ongemerkt fout zou gaan. Volgens mij is dat verre van het geval ...