Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 10:22:06 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Problemen met reserveringen  (Read 2457 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« on: May 18, 2011, 01:44:29 pm »

Vanmiddag zijn er produktieorders ingevoerd waarbij er geen grondstoffen/halffabrikaten worden gereserveerd. Via 5-2-1-1-produktieorder 201105180072-shft+F4-shft+F8 krijg je dit scherm:


In de kolom Verw. vrrd. staan meerdere nullen die daar niet horen te staan. Bij produktieorder 201105180074 zie je hetzelfde beeld, ook achter halffabrikaten kunnen nullen komen te staan. Voorlopig worden er nu even geen nieuwe produktieorders gemaakt. Is dit weer een kweste van reorganiseren?
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: May 18, 2011, 02:13:56 pm »

Voor zover ik weet wordt er helemaal niets gereserveerd voor een produktieorder.

Je kolom waaraan je refereert zou de VTV moeten weergeven van het betreffende produkt.

Hoewel het wel héél toevallig is dat hier diverse regels precies op 0,000 uitkomen, kán dat natuurlijk wel (je hoeft maar via de BhRun precies te produceren wat je nodig hebt, en je bent al zover).

Zou je eens van één van die produkten (die op 0,000 uitkomen) naar het Artikelmenu kunnen gaan, een VVV opvragen, en dáár het resultaat van kunnen posten ?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« Reply #2 on: May 18, 2011, 02:31:08 pm »

Schermafdruk maar even via een email gestuurd, ik krijg de afbeelding nu even niet geupload.
Logged

Heart-Profit company ID: SC
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« Reply #3 on: May 18, 2011, 05:12:45 pm »

Zojuist LO gereorganiseerd. Voor zover ik dat kan beoordelen lijkt het nu weer goed.
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #4 on: May 23, 2011, 07:14:54 am »

Schermafdruk maar even via een email gestuurd, ik krijg de afbeelding nu even niet geupload.

Ik was donderdag/vrijdag ziek, vandaar dat je van mij verder geen reaktie ontvangen hebt.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #5 on: May 23, 2011, 02:03:49 pm »

N.b.: Wat ik weet is dat dit door technische problemen is veroorzaakt.
Althans, dat zegt men zelf.

"Men zegt" eveneens dat e.e.a. ongemerkt gaat, en vooral zonder geblokkeerde funkties. Nu weet ik niet of jullie schermen intussen ook allemaal stuk zijn en je niets kan zien, maar wij zien stapels en stapels geblokkeerde funkties.

Er gaat dus helemaal niets ongemerkt wat mij betreft, noch vind ik dat je ons aan het werk moet zetten voor iets waarvan je al lang de oorzaak weet (hoe vervelend dat op zich ook is).

Overigens heeft Bas intussen een email hierover ontvangen, hebben wij nog geen reaktie daarop, en weet jij zelf misschien ook wel niet goed hoe alles langs elkaar heen gaat. Maar vandaar mijn mededeling in deze, met als belangrijkste dat je je gebruikers (denk ik) moet opvoeden aangaande "geblokkeerde funkties", en dat dat niet "mooi weer" meldingen zijn.

En als er in deze nog heel iets anders aan de orde is ontgaat mij dat. In dat geval excuses, zeg maar. smile
Hoe dan ook, het gaat (maar hopelijk ging) om jullie zelf, en dat alles ongemerkt fout zou gaan. Volgens mij is dat verre van het geval ...
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.058 seconds with 20 queries.