O jee o jee o jee
Robert, ik weet niet of het verstandig was om dat te posten. Ik heb het in elk geval niet gedaan, wetend wat de reaktie zou worden ...
Toch ?
Zie ook mijn "ik heb het gevoel dat ik teveel moet uitleggen", want in zachte bewoording vertelt dat Marco vast veel weet, maar hier toch even wat kennis onbeert (op het logische vlak). Deze tekst had ik graag willen vermijden (jaja, zelfs ik
), maar nu is het niet anders. Op zich intussen "onze" schuld.
Ik heb nu het gevoel dat alles een beetje extracomptabel rond de rest van het pakket hangt zonder een duidelijke samenhang op basis van de binnen heart gedefinieerde logistieke stroom.
En dat gevoel is juist, maar wordt veroorzaakt door het niet kunnen meedelen in wat wij hier allemaal weten. Niet jouw schuld uiteraard, maar wel een gegeven. Waar we nu voor moeten oppassen is dat we hier niet gaan lopen discussiëren over hoe e.e.a. moet, want dat weten wij echt wel (zolang het maar geen chemische rotzooi wordt
).
Samengevat voor nu, wat Robert jou probeert duidelijk te maken is dat je de oorzaak aan de verkeerde kant zoekt, omdat je eerst in Profit zal moeten zijn. Het
lijkt alsof Robert dat tegen mij zegt, en komt daarmee wat ongelukkig over naar jou (iets van "help, we weten het niet !"). Maar Robert is meer diplomatiek dan ik, en had willen zeggen "Marco snapt het niet !".
... dat hebben we hier gisteren namelijk al uitgebreid doorgesproken ...
Maar het komt heus goed hoor, de planning kan het wel. Nu de logica in Profit nog. Zoals gezegd :
Even uitzoeken ...