Alle layout parameters aangepast, printen via CTRL + F2 (3275 printen pakbon) nog steeds zonder logo cq briefpapier.
Als je alles gedaan hebt zoals in de handleiding staat, zoals ik je heb uitgelegd, en zoals Pascal het beschrijft, zou het toch moeten werken zou ik denken.
Kan het zijn dat je een andere versie hebt van VeryPDF ?
Welke versie heb je ?
Wanneer ik CTRL F2 geef komt er een scherm van pcltools wat weggedrukt moet worden, en na enkele seconden verschijnt de prfile.pdf op de achtergrond. zie bijlage
Dat er een scherm van pcltools voorbij komt klopt op zich wel, maar, dat zou de boel moeten converteren, en daarna vanzelf moeten verdwijnen.
Mogelijk "vraagt" het ergens om input. Hoe dan ook, als je het scherm moet wegdrukken, blijft het dus op je scherm staan als je niets doet, en dan kun je er vast wel even een schermprint van maken. Misschien staat daar voor ons nog nuttige informatie in.
Vervolgens krijg ik de melding conversie naar pdf mislukt
Deze melding krijg je als het systeem detecteert dat er géén PRFILE.PDF is gegenereerd.
Raar, als je tevens beschrijft dat er wel een PRFILE.PDF getoond wordt.
(druk ik op doorgaan) gevolgt met de vraag een bestandsnaam in te vullen voor de pdf file en op ok te drukken.
Hiermee zou je het gewone Profit-scherm kunnen bedoelen. Hier is niets mis mee, want je hebt ervoor gekozen om de Control-F2 printjes op disk op te willen slaan; het systeem vraagt je nu onder welke naam.
Vervolgens komt de melding Functie geblokkeerd Systeem stopt....
Zie
http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=22882.0