Pascal,
Je hebt twee op/aanmerkingen gemaakt die weliswaar consistent met elkaar zijn, maar waarvan ik me afvraag of je zelf de kombinatie van die twee wel doorhebt;
2. De Fakturen komen in de mailbox van degene die de Fakturen genereerde.
Deze zijn dus ter kontrole.
Bij ons komen de fakturen gegenereerd via 3-3-3 ook in de fact..@vdbosch mailbox, postvak in. Dit blijft ongewijzigd neem ik aan?
Onder 2-2-1, F5 tabblad 6, veld 'Kontaktpers. Email Testrun Faktr' staat kontaktpersoon 'F' ingevuld, welke het mailadres 'fac..@vdbosch heeft.
Dit betreft dus de eerste op/aanmerking;
Merk eerst op dat die fakturen nu bij jullie in die fact..@vdbosch komen omdat je dat zelf(standig) zo hebt gedaan. Dus, niet omdat Profit dit doet. En niet helemaal terzijde : zodirekt gaat Profit dit dus wčl doen.
[Dit hoeft wat ons betreft niet, wanneer een klant replied op het mailtje zou deze binnenkomen op
VVerzondenFakturen@vdBosch.nl.
Wij hebben liever dat dit op hetzelfde mailadres
fac..@vdbosch.nl binnenkomt. De gegenereerde mailtjes uit de testrun komen hier ook op binnen, maar we zorgen ervoor dat die testrun-mailtjes verplaatst worden naar een mapje 'testrun' voordat we de fakturen definitief gaan mailen.
En dit betreft dus de tweede op/aanmerking.
Nee, natuurlijk hoef je dat niet, omdat je het eerste ook denkt niet te willen (of zoiets, blabla).
Ok. Je kan er een moeizaam verhaal van maken door te stellen dat je eerst de fakturen uit de testrun verplaatst naar een Testrun map, maar waar slaat dit nou weer op. Jahaa, omdat je met de huidige programmatuur niet anders kan. Maar dat ga je natuurlijk niet zo willen houden waar het zodirekt door de software wordt verzorgd en je feitelijk vraagt om dat er maar weer uit te slopen want "je doet het handmatig al". Eh ... lekker innovatief ?
Dus even (hopelijk) de kernpunten :
- Testrun zaken behoren niet door elkaar te staan met de echte ge-emailde fakturen.
- Ge-emailde fakturen horen niet door elkaar te staan met reakties van klanten. Let wel dit is geen "amateuristisch" mijn eigen PC met eigen email meer, zoals je momenteel nog wel werkt (reakties van klanten komen binnen bij de persoon die de emails genereerde).
- De ge-emailde fakturen moet je beschikbaar houden.
- De Testrun emails mag je wat mij betreft ook bewaren, maar waarom weet ik niet. Hoe dan ook, als je "niets doet" staan die op de PC van de persoon die de Testrun draaide (op PC = in email inbox van)
- Mocht je inderdaad alle Testruns op 1 plek willen bewaren, dan kan je daarvoor weer een inbox kreėren net zoals je dat nu al doet. Maar dan met een weer andere naam (Testrun@)
Als laatste, mocht het zo zijn dat je wilt kunnen zoeken op een faktuurnummer en of er op is gereageerd waarbij je feitelijk expliciet ziet dat er niet op is gereageerd doordat je wel de faktuur zelf ziet - en dat *dat* je reden is om de reakties in dezelfe box te willen als de fakturen zelf, hang dan een email-map boven beiden en zoek in die map.
Er vanuit gaande dat het gebeurt zoals ik het wel aardig vind : totaal 11 uur.