??
Wat ik gewoon vraag:
Als huidige bedrijfsparameter op blad 1 van Artikelbeheer (zie onder) is aangevinkt, zorgt dat er nú voor dat zodra de gebruiker op 1 of andere manier de nakijkvlag gaat 'hijssen', alsmede bij een wijziging van een recept waarbij deze vlag reeds 'gehesen' is,
gevraagd wordt of 'ie het recept in de historie op wil slaan.
Drukt ie op ja --> Dan wordt het recept in de historie weggezet.
Drukt ie (per ongeluk?) op Nee --> Dan wordt het recept NIET in de historie weggezet.
Bij ons leeft de wens om
gegarandeerd bij elke
1e wijziging van een recept, ongeacht het niveau waarop die wijziging plaats vindt, (= in mijn beleving gelijk aan het moment waarop de nakijkvlag gehesen wordt, alsmede eventuele verwijdermutatie), de oude versie in de historie op te slaan. Nu is dat namelijk afhankelijk van het antwoord die de gebruiker geeft op de vraag of de oude versie opgeslagen moet worden ja of nee.
Thats all in wezen. Ik heb inmiddels dezen en genen gevraagd om die 5 uren daarvoor goed te keuren. Dat akkoord heb ik ivm afwezigheid van deze persoon(en) nog niet.
Wat Wouter hier net neergezet heeft, is dus inderdaad een behoorlijk juiste vertaling van die wens. Mogelijk is daarmee ook:
...mijn idee zou deze parameter wel een derde optie mogen hebben: "J/N/1", wanneer deze op 1 staat, wordt gewoon 1 malig bij het activeren van de nakijkvlag de oude versie in de historie gezet. Bij "J" vraagt ie er om en bij "N" vraagt ie er ook om, of doet ie het nog anders.
dit stukje duidelijker verklaard