Je hebt gisteren een mail gekregen van onze Annet met de vraag of er meerdere verkoopgebieden aan een klant gekoppeld kunnen worden, danwel dat een verkoopgebied van een klant simpel gewijzigd kan worden. Je antwoord daarop klinkt inderdaad logisch ware het niet dat onze klanten wel degelijk meerder verkoopgebieden kunnen hebben.
Helemaal niet
Ik heb een mail van Annet gekregen met de volgende tekst erin "Er zijn een aantal klanten die een andere verkoper hebben gekregen. Nu wil ik van de reeds gefactureerde verkooporders de verkoper wijzigen. In januari lukte dit nog gewoon. Ik krijg nu een foutmelding Verkoopgebied niet gekoppeld aan klient".
Ik heb Annet uitgelegd wat ze moet doen om die melding te omzijlen.
Je topic begrijp ik derhalve niet. Je lijkt te stellen alsof ik gezegd heb dat het niet mogelijk is om meerdere Verkoopgebieden te koppelen aan één Debiteur, maar dat is juist wél mogelijk. De melding die Annet kreeg bewijst dat feitelijk al; zij kreeg een melding omdat er iets niet gekoppeld was.
Een Verkoopgebied is toch ook wijzigbaar op de order? Als de order zelfs al gefaktureerd is kun je het Verkoopgebied nog wijzigen.
Wat is het probleem?