Ja zeg, wat is dit nu weer ... Ik heb even niet in het woordenboek opgezocht wat "Resumé" zou moeten betekenen, maar dat moet neerkomen op iets van "even in krachtige termen samenvatten wat er is besproken".
1. Is niet besproken. Doen we trouwens ook niet (zie andere overeenkomstige topic voor argumentatie).
2. Eveneens niet besproken, maar dat geef je zelf al aan. Dat houdt echter niet in dat we in een "resumé" maar even de regels gaan veranderen (waarop overigens BBB patent lijkt te hebben ... ja, dit was een zachte aantijging
). Daarnaast stel je nu iets wat niet makkelijk is om uit te werken, en wat je vast een paar centjes meer gaat kosten. Dit uitwerken laat ik graag aan Wouter over, waarbij ik erop wijs dat je binnen het kontrakt meerdere HPP Items kunt hebben, een vorige niet geconsumeerd hoeft te zijn, enz., en wat leidt tot onoverzichtelijke zaken die vooral later tot weer nieuwe aanpassingen kan leiden (zie jezelf in deze "operatie").
3. Als ik nou zeg dat dit 8 uur kost, zijn we dan klaar hiermee ? graag ...
Als laatste, zou er wellicht een mogelijkheid kunnen bestaan dat we niet eeuwig in een topic als dit blijven rondtollen, alleen maar omdat er ergens in het begin niet is nagedacht ? Zie punt 2, uiteindelijk ook punt 3, en verder tevens punt 1. Zodirekt zijn we nog 2 pagina's verder, en kom je tot de konklusie dat het te duur wordt. Dit, terwijl je dat duidelijk kon zien aankomen.
Snap s.v.p. ook je alles relatief maakt aan 0,5 uur, en doodleuk in een resumé er 20 uur aanplakt die jij wel even voor datzelfde 0,5 uur denkt te "nemen". Het heeft gewoon geen zin, en je zit niet alleen onze tijd, maar vooral je eigen tijd te verdoen.
Leuk heh, nu zal ik het wellicht verkeerd hebben geïnterpreteerd en betaal je graag 20 uur extra. Moet je het alleen geen resumé noemen natuurlijk.
Ik hoop wel dat je dit een beetje als een lolletje beschouwt (doe ik ook), maar de moraal is wel een beetje dat we moeten oppassen niet voor niets tijd en/of geld te besteden. Ik mag dan ook wel verwijzen naar dat andere topic met die Raadpleegfunktie en de HPP Datum erin, maar na een aantal pagina's die ik zelf behoorlijk gezwets noem, en het maatwerk was gemaakt, moest het ineens toch anders. Hoe, niemand weet het, want wat jullie willen komt weer neer op iets wat al was uitgewerkt en niet mogelijk was, en nu heb je dus geen funktie en wel een faktuur. Het is je wellicht ontgaan, maar wij horen er niets meer van, en het is intussen al weken geleden.
Maar we krijgen het wel goed hoor !