Sterker nog, het mag gewoon in een email body nu, volgens mij.
Wel knap dat ze jou gebeld hebben op vrijdag, dezelfde dag dat het op het nieuws was. Of zou die ambenaar gewoon naar het nieuws hebben geluisterd, en onmiddellijk jou hebben gebeld ?
Of zou jij zelf voor het nieuws hebben gezorgd misschien ? hahaha
Ik heb de pdf printer getest met heart samen en geeft geen problemen.
Oh joh, daar weet ik niets van. Wie hier heeft dat nou weer verzuimd te melden ??
Maar goed, als jij dat zegt geloof ik dat (lees : ga ik verder niet uitzoeken) en dan gaan we dat doen.
Voor de duidelijkheid, wat jij dus wilt is alleen printen naar de PDF printer. Let wel, printen = printen naar de printer.
En voordat je allemaal opties begint te bedenken die zich in de kombinatie bevinden (zoals printen naar het scherm, emailen) :
a. die heb je vast niet uitgezocht
b. die kosten extra geld.
Maar van mij mag alles.
Houd het op het printen naar de printer, inklusief dat vinkje bij de Debiteur op 12 uur inklusief een Bedrijfsparameter die aangeeft welke PDF Printer je gebruikt (noodzakelijk om de juiste parameter sturing te onderkennen, en wat hard zal worden ingebouwd ... en eventueel met een extra Bedrijfsparameter die je van ons krijgt voor de lokatie van de printer (software).
De button zo laten werken nadat het voorgaande is geďmplemeneerd krijg je gratis (omdat je bij het voorgaande vast wel voor anderen aan het betalen bent, en ik het lovenswaardig vind dat er eindelijk eens iemand is die dit doorzet).
De eerstvolgende met een andere printer mag wat mij betreft nog extra veel voor die button betalen ook. Hihi.
N.b.: Als de software in demo versie niet alles kan doen wat wel nodig is mogen wij vast wel tijdelijk een kopietje van jou gebruiken.
Oh ja, dat kost 6,75 aan verzendkosten en het pakketje kost 15 euri zei je. Nou laat dat ook maar dan. Dan kopen wij het wel.
Niet vergeten Marco : als het toch niet blijkt te werken ben je het geld kwijt, dan wel kan het je extra kosten omdat we iets voor elkaar moeten zien te boxen wat slecht kan (geen idee natuurlijk, maar zo gaat dat met automatiseren). Vergeet niet : een converter werkt ALTIJD, maar zo wil je het even niet.
Gewoon een eerlijke waarschuwing waarschuwing waarschuwing.
Plus een dislaimer : het maakt me niet eens uit met wie je dat van Heart hebt uitgezocht. Ik wil dus niet dat je daaraan rechten ontleent.