Als je de tekst weglaat lees je e.e.a. veel minder snel. Hebben we hier getest.
Als je de tekst weglaat, wordt ook alle tekst weggelaten, en dat kan meer zijn dan jouw voorbeelden (ik weet zelf geen voorbeeld te verinnen, maar ze zijn er zeker; denk aan "Waarschuw Heart" o.i.d.).
De toetsen onderop de buttons komen overeen met hetzelfde in de rechterbalk. Dat kan om die reden niet worden omgedraaid.
De teksten omdraaien kan in theorie wel, maar ik vind het persoonlijk wel even goed zo. Voor zolang als het duurt.
De volgorde van de tekst vs. de buttons kan niet worden aangepast.
Als we alles terugdraaien heb jij v.w.b. bovenstaande geen probleem meer.
Zelfs Ja = Ja klopt dan nog alhoewel de honden daar geen brood van lusten natuurlijk.
Het vraagteken plus uitroepteken wordt automatisch bepaald en het zou wel kunnen dat het uitroepteken er eigenlijk standaard staat, maar er een vraagteken bijkomt als er een vraag wordt gesteld in de zin van meer dan 1 keuze (button).
Tegenwoordig doen we dat (inderdaad) intelligenter, met stopborden, tegenhoudende handjes en weet ik veel, maar toen dit werd ontwikkeld was dit nog niet zo. Kan ook niet achteraf worden aangebracht.
Realiseer je (en de gebruikers) s.v.p. dat ong. de helft waarover je nu klaagt altijd al zo was, en het enige wat er wat mij betreft als extra is bij gekomen is de volgorde van de x=y die op de toets andersom wordt gelezen. Als beiden die gegevens niet bevatten kan het ook niet inconsistent overkomen, en gelukkig wist je eerst ook niet waarop je moest drukken (niet klikken) tenzij je het met de tooltop bekeek. Ja=Ja snapte niemand behalve een Fries kennelijk, maar in elk geval zijn die rariteiten er nu allemaal uit.
Als je dit per saldo niet helemaal kunt waarderen vind ik dat jammer. Maar dat gaat toch echt niet inhouden dat we het terugdraaien.
Zoiets ?