Daar je Voorraaditem echter voor Artikelnummer ART0008800 is, en de andere Chargegegevens onder ART009190 en BET2003432 staan, moet daar uit te komen zijn... Even wat proberen...
Tsja... ook opgelost... maar helpt ook niet...
Nu blijkt weer dat je helemaal geen Chargegegevens hebt voor Artikel ART0008800 i.c.m. Charge D35505574.
Volgens je mutaties heb je BET2003432 omgevormd naar ART0008800, met behoud van Chargenummer.
Na wat verder spitten omtrent jouw werkwijze, kom ik op "Helaas, je doet 'rare dingen', en wat je wil is niet mogelijk".
Ik heb eerst nog even wat maatwerk proberen uit te werken om dit wel werkend te krijgen (gebaseerd op de Charge wordt type "geproduceerd"), maar volgens mij kan dit gewoon niet, hetgeen alles te maken heeft met het feit dat jij omvormt naar een ander Artikelnummer en het Chargenummer gelijk houdt.
Waarom? Wel. Chargenummers zijn uniek naar Producent.
Aan de Inkoopzijde heb je 2 Artikelnummers ingekocht (ART0009190 en BET20033432) die door de producenten hetzelfde genummerd zijn. Omdat de producent afwijkt, mag dit, en resulteert dit in 2 formele charge-records. Beide charges hebben kompleet andere eigenschappen + andere teksten.
Hoewel het Omvormen naar een ander Artikelnummer is toegestaan (ontwikkeld voor een klant die geen Produktie modules had, en dus niet anders kon) geldt normaal geproken dat als je van het ene Artikelnummer naar het andere gaat, dat dit "produceren" heet, en hierbij dien je een nieuw Chargenummer te krijgen. Nu doe jij dit niet. Met jouw werkwijze ben je in staat om ART0009190 naar ART0008800 om te vormen (met behoud van het Chargenummer) en ditzelfde te doen voor BET2003432, desnoods gaat BET2003432 naar een kompleet ander Artikelnummer, zelfs dan blijft het fout gaan. Waar het op neer komt is dat je hiermee 2 charges gaat uitlokken voor eventueel 2 verschillende artikelen, en waarbij de producent dezelfde zou moeten zijn: ADP. Dat kan gewoon niet.
Zou je bij je omvorming een nieuw Chargenummer toekennen, dan kun je daar m.i.v. heden wél tekst aan koppelen. Doch, merk op dat je hiermee ook kunt uitlokken dat je straks wilt dat als je iets gaat omvormen + nieuw chargenummer toekent, eventueel aanwezige tekst (en straks ook keuringen) van de oude charge doorgekopieerd kunt willen hebben naar de nieuwe charge.