Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 01:08:53 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Direct versturen Orderbevestigingen  (Read 6391 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Frank van Hofwegen
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 532


View Profile WWW
« Reply #15 on: June 26, 2008, 09:16:27 am »

Printen naar een faxpoort gebruiken wij nu nog niet, weer ook niet hoe dat gaat werken met variabele layout, printen van diverse werkstations en dergelijke.
Het gaat me vooral om ervoor te zorgen dat mensen die een opdracht bevestiging "eisen" deze ook daadwerkelijk krijgen, al dan niet met versienummers of systeem datum en tijd.
Logged

Heart-Profit company ID : BA
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #16 on: June 26, 2008, 09:18:39 am »

EDI lukt wel met een uur of of 6.

NOU MOE ! Nou heb ik al een keer EDI gelezen terwijl het er niet stond, maar als klap op de vuurpijl schrijf ik het ook nog terwijl ik het niet wil.

email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email email

swoon swoon
Not so fast man ...
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Frank van Hofwegen
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 532


View Profile WWW
« Reply #17 on: June 26, 2008, 09:24:36 am »

Betekend dit 6 uur voor e-mail Peter?
Logged

Heart-Profit company ID : BA
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #18 on: June 26, 2008, 09:32:54 am »

Ja, dat was wel mij bedoeling fool
Wordt intussen iets anders, want nu moet ik ergens het email adres van "jou" kwijt voor de kopie.
En we waren nog niet helemaal klaar natuurlijk.

Kijk intussen eens naar onderstaande, en probeer eens of de manier waarop dat werkt je bevalt. Vergeet niet na het printen de Verkooporder weer te wijzigen ...
(heeft natuurlijk niets met EMAILEN te maken)


* Orderbevestiging01.png (29.63 KB, 646x495 - viewed 136 times.)
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Frank van Hofwegen
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 532


View Profile WWW
« Reply #19 on: June 26, 2008, 10:50:12 am »

Hier werken we nu reeds mee maar dat komt omdat we de opdrachtbevestiging nu misbruiken als pakbon.
Dit willen we hiermee ook rechttrekken.
Kortom, functie werkt prima. Hiermee kunnen overige (dus niet de gemailde) OB worden gefaxt.
Ik kan middels Taalkode/Variabele layout een faxnummer afdrukken op de OB voor die debiteuren die het gefaxt moeten krijgen. Op deze manier kan men zien of een OB nog naar een fax moet. (printen naar fax lijkt me in eerste instantie niet handig tenzij er op deb. niveau kan worden aangegeven dat de OB naar fax moet)
Als het verhaal niet klopt dan corrigeer me maar.
Logged

Heart-Profit company ID : BA
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #20 on: June 26, 2008, 11:11:28 am »

Mijn "heeft natuurlijk niets met emailen te maken" heb je wellicht anders gelezen dan ik bedoelde.

Dit popup (waarmee je dus al werkt) komt naar boven of je nu emailt of faxt of wat dan ook. Het is dus het mechanisme om een OB niet āl te snel onjuist (onvolledig) de deur uit te doen gaan. Dus, popup blijft (want dat bevalt je wel) en bij Ja wordt daarna automatisch ge-emailed (en wordt wat mij betreft ook die fax-queue wel aangestuurd).

Ik denk dat we het zo wel eens zijn, dus nu nog even kijken wat er precies moet worden aangepast.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #21 on: June 26, 2008, 12:51:19 pm »

Zie je mailbox ... smile
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Pages: 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.075 seconds with 20 queries.