Met je 'weergeven' zou je kunnen impliceren dat je het over de print zelf hebt. Daar is niets aan gewijzigd.
Gezien je laatste onderwerp wil ik nu toch even precies weten wat je bedoelt.
IK zie nl. dat jouw print (welke niet is aangepast) óók van alles doet met het afdrukken van onderdelen van halffabrikaten, en dit o.b.v. dezelfde rubrieken doet als die ontwikkeld zijn voor het opnemen van die onderdelen in jouw P.O.
Ofwel, ik wil nu wel eens weten wat er in de PO-regels staat, en wat er op je print staat, en dan hetzelfde voor een oude order (waarin het volgens jou nog wel werkte).
Daarnaast ben ik benieuwd hoe de konstruktie zoals die voor jullie op de print ontwikkeld is bedoeld is. Het ziet er nl. naar uit dat ook dit voor geen meter kan werken, maar ja, voorlopig is er wel iets gemaakt. Dat laatste kan/mag in dit geval wel, omdat als het om de print gaat, het "toch alleen maar voor jullie is", en dus zou er rekening gehouden kunnen worden met jullie specifieke werkwijze.
Los van het feit dat iemand op een specifieke SE print alles wat maar enigzins los en vast zit kan afdrukken conform SE bedenksels, het niet zo mag zijn dat er misbruik wordt gemaakt van andere systeemdelen. Dan kan het nl. resulteren in dat het niet meer werkt als er elders iets wordt aangepast. Vergeet niet dat een op maat gemaakte print zoals deze maatwerk betreft, en ook alle aanpassingen erop geld zullen kosten.
Dus, konkreet voorbeeld:
Ik heb een Recept om produkt in een doos te produceren, hierin moeten 10 schaaltjes.
Vervolgens heb ik een Recept om op een schaaltje te produceren.
Wat ik nu kan doen is dat de P.O. voor de doos het 'schaaltje-recept' overslaat, en direkt de componenten van dat schaaltje opneemt in de PO van de doos.
Als je dan je PO-regels bekijkt, staat daar geen schaal meer in, wel de onderdelen ervan.
Dát is wat nu maar 1 niveau diep kan.
Maar jouw PO print lijkt iets te zeggen als "doorloop het recept maar, en print ook de onderdelen van het halffabrikaat". Leuk zou ik denken, maar die zijn er al in gesubstitueerd.
Kortom, eerst even kenbaar maken wat er op de print van de PO staat en stond, en wat er in de PO-regels staat en stond.