Je opmerkingen draaien nu ineens alle kanten uit.
waarbij ik moet gissen naar wat het nu is wat je wilt.
Je melding is een maf emballagesaldo, met mijn opmerking dat dit zo maf nog niet is, en dat er een print is waarmee je e.e.a. kunt bewijzen.
Mooi. Die print doet het vast wel, en verklaart het saldo. Dat je dit print slechts van 1 Debiteur tegelijk kan doen? Ja. Op zich wel logisch. Het betreft een verantwoordingsprint, welke na verloop van tijd enkele tientallen A4's zou kunnen bevatten. Die ga je niet voor al je Debiteuren tegelijk printen.
Wat je niet noemt, maar wat ik tussen de regels door mag lezen:
"Ik ben op zoek naar een printje waarop per Debiteur per Afleveradres per Emballage Artikel het totaal uitstaande saldo wordt vermeld".
Daarvan zou i.d.d. het antwoord kunnen zijn dat deze er niet is.
Printen Retour te Ontvangen Emballage toont (hooguit) de registraties van de leveringen en wanneer deze retour verwacht worden. Die print mag je vergelijken met het detailniveau als je vanuit 3-2-5-1 met (Shift-F4?) een stap dieper gaat. De print dateert uit de tijd dat we enkel 'Eigenaar = Ja' Emballage hadden, waarvan het saldo niet negatief kon zijn, en waarvan er altijd een 1:1 relatie diende te zijn tussen een levering en een vermelding in die tabel.
Sinds Eigenaar Nee kun je veel meer, maar die print is er schijnbaar nooit op aangepast. Kan ook amper, omdat die print op een totaal ander niveau praat.
I.v.m. (financiële) aansluiting denk ik dat deze negatieve korrektie wel opgenomen moet worden op deze print, dus dat zullen we moeten aanpassen.
Neemt niet weg dat die print op een totaal ander niveau praat, en ik vermoed dat jij op zoek bent naar een print waarop in kolomvorm Debiteur, Afleveradres, Emballage-Artikel en Openstaand saldo getoond worden; gewoon 1 regel per Emballage-Artikel. E.d. print zou gemaakt moeten worden: 5,5 uur.