Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 01:11:38 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Reorganiseren TBC  (Read 2382 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« on: February 08, 2008, 10:22:35 am »

Als ik in Profit de geblokkeerde functies ga raadplegen kom ik erg vaak de omschrijving 'Index does not match the table' tegen. Het blijkt dat Profit gebruikers weliswaar een melding krijgen dat ze moeten reorganiseren, alleen doen ze daar lang niet altijd iets mee. Is het mogelijk om het reorganiseren automatisch op te starten na het tonen van deze melding of in elk geval die mogelijkheid te bieden d.m.v. een extra knop. Nu klikt men vaak op 'OK' en denkt dan dat het weer goed is...
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Andries van Duijvenbode
Helper
*
Offline Offline

Posts: 74


View Profile
« Reply #1 on: February 08, 2008, 11:07:40 am »

Beste,

Ook wij krijgen deze melding wel eens. Mijn ervaring is dan dat bij de voorgestelde optie om dan te reorganiseren, dit niet werkt. Via de "gewone" reorganisatie button zie je wel bovenaan in het scherm ook daadwerkelijk dat Heart e.e.a. opnieuw opbouwd / reorganiseerd.

Groet,

Andries.
Logged

Heart-Profit company ID : SM
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #2 on: February 08, 2008, 01:07:55 pm »

Dit heb ik nog niet zo lang geleden ook al eens met iemand in barneveld besproken. Ik sta er 100 % achter dat je dan na zo'n melding ook echt TBC reorganiseert, wat mij betreft zelfs automatisch. (de gebruiker niet de keuze laten, gewoon direct reorganiseren)
Logged

KM
Frank van Hofwegen
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 532


View Profile WWW
« Reply #3 on: February 08, 2008, 01:17:17 pm »

Mee eens. (voor wat het waard is)
Logged

Heart-Profit company ID : BA
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #4 on: February 08, 2008, 01:21:35 pm »

Min of meer terzijde : Jullie praten voor 50% langs elkaar  heen. De *melding* die je krijgt, vraagt zich af of Reorganisren TBC helpt; een Enter op die melding gaat het reorganiseren zelf niet doen.
Ok, waar jullie voor 50% langs elkaar heen praten, wordt dit veroorzaakt door de 100% verwarring van die melding. Hebben we het hier laatst ook al over gehad (dat die melding anders moet of ... inderdaad het Reorganiseren even opstart).
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #5 on: February 21, 2008, 08:12:25 am »

Aangepast. Zie http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=19718.0
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.027 seconds with 20 queries.