Ja daag... had net een heel verslag ingetypt, precies over dit onderwerp, en toen ik hem wilde posten had jij al geschreven dat je het al gevonden had...
Crizus... en met dat ik dit topic wil saven is er al weer een reaktie
Dit maal save ik mijn topic gewoon.
Doe het nu in het kort:
De werkwijze die je nu gebruikt wordt gebruikt bij bijv. coating bedrijven, waarbij
meerdere Artikelen op de Verkooporder in 1 Produktieorder kunnen worden geproduceerd. Allen krijgen een apart Chargenummer, en feitelijk worden de separate PO regels met separate charges in 1 PO opgenomen. Dit kan ook inhouden dat je PO's op een andere wijze gereed moet gaan melden.
Waar jij naar op zoek bent is 1 PO voor de gemeenschappelijke hoeveelheid van alle regels. Dit zal denk ik niet werken vanuit de VO regel (behalve als daar een melding volgt met Bijvoegen aan Produktieorder xxxx), maar verwacht ik eerder in de hoek van genereren PO o.b.v. een VO. Op dat moment zijn nl. alle regels bekend, en zou er een algoritme kunnen bestaan op basis waarvan er wordt samengevoegd.
Of dit er daadwerkelijk is weet ik niet, en het kan zijn dat dit alleen werkt bij Mengrecepten zonder Kenmerken.