Marco, ik snap ALWEER niet waar je het over hebt. Kun je niet eens proberen duidelijker te zijn ? Dat scheelt mij weer vragen wat je bedoelt. Hoef jij er ook geen antwoord op te geven.
Als ik kijk in 3,5,1 LOKARA dan zie ik netjes dat ik per artikelverschijning
Dat zie ik helemaal niet. Ik zie Artikelen (Artikelnummers).
Mocht het je helpen, het Kliënt-Artikelnummer (met Debiteur) is hier de sleutel, en het Artikelnummer van jou (ADP) alsmede Verschijningsvorm zijn hier attributen (en bijjjjjjna nog niet eens vreemde sleutels, maar goed).
om te kijken welke klantartikelnummers gekoppeld zijn aan een artikelnummer van ons dan werkt het opeens niet meer zo
En omdat het voorgaande wat je zegt (zie quote) onjuist is, snap ik dit dus ook niet.
Dat is volgens mij conform jullie definitie van de opzet van een key op artikel-verschijningsniveau formeel en ook praktisch onjuist.
Ik snap echt geen BAL van wat je hier probeert te zeggen. Gewoon die zin dus. Laat staan de context met de rest (die onjuist is).
PS: Het kan ook zijn dat je er maar weinig van begrijpt. Maar ja, dat ga ik jou niet in de schoenen schuiven totdat het tegendeel is bewezen. Hahahaha, tot zo !
PPS: Op voorhand excuses als het aan mij ligt. Dat gebeurt wel eens ...