Mooi. Dat is dan 2:1 voor jullie. Ik hoop echter dat één ding duidelijk is, ook al staat het 2:1, iets aanpassen zodat je niet meer kunt werken is pas echt oliedom. Dat is, zolang ik (ja, *ik*) daar niets over terughoor, gebeurt dat dus.
En daar ben je blij mee ?
Laat mij er dan maar liever flauw van worden dat ik geen antwoord op vragen krijg. Kennelijk ook geen vragen terug als "ik begrijp geen hout van wat je bedoelt".
Nog maar een keer dan (sorry dat ik in herhaling val, maar dat krijg je vanzelf bij het niet beantwoorden van vragen) :
Dus, je hebt 14 en 16 in de produktieorder staan. 16 heb je niet, maar wel voldoende 14. Logischerwijs wil je dus de 16 vervangen door 14. Wat je uiteraard *niet* wilt in deze situatie is er 12 of 28 van maken, immers, dat lijkt totaal niet meer op 16 (aannemend dat mijn ideeën over de maatvoering een beetje ergens op slaan, maar het gaat om het idee).
Er rest je dus één ding, 14 opnemen als vervanger voor 16. Althans, als je de verdere logika van de functionliteiten (ook achterliggende funktionaliteiten, denk aan kostprijzen analyze e.d.) volgt wel. Echter, waar je om vraagt, en intussen al had gekregen, is dat dat niet mogelijk is.
Nu duidelijk ?
Als jullie het hier om welke reden niet mee eens zijn dan behoor ik dat (als iemand die je ergens voor waarschuwt, terecht of niet a.g.v. e.o.a. onbegrip) te vernemen, in plaats van als een blinde er toch mee aan de gang te gaan.
Wie is hier flauw eigenlijk ?
De opmerking
De opmerking : dan maar wat doen vind ik jammer en impliceerd dat we maar wat aanklooien.
kan ik totaal niet plaatsen. Ik zou zeggen, lees wat ik heb geschreven, en probeer nog eens één klein woordje of suggestie te vinden in mijn tekst die dat zelfs zou
suggereren (en dat mag je gerust zonder de intussen gegeven herhaling erbij te betrekken). Laat staan dat het er werkelijk staat.
Voor de goede orde wijs ik "jullie" erop, dat ik het met niets anders doe dan de informatie hier op het forum; mocht het zo zijn dat "jullie" van elkaar meer weten (telefoon, email) dan heb je alles sowieso aan jezelf te danken.
Ja, ik suggereer maar wat. Als deze suggestie onjuist is, kan *ik* namelijk niet bedenken waar dit gedrag vandaan komt.
Sinds wanneer maken we hier dingen waarvan is aangegeven dat het niet kan werken (zonder tegenbericht) ?
Niet waar ik bij ben.