Stelletje grappemakerts. "Peter weet alles nog". Nou, het enige wat Peter je kan
vertellen is dat hij er geen zin in heeft om te worden geconfronteerd met de "windows ellende" van vandaag de dag, waar dit font gebeuren nog uit de Dos tijd komt (en dan bedoel ik : toen Windows nog niet eens bestond).
Iedereen mag het wat dat betreft fijn zelf uitzoeken.
Ohh ... als je die fonts voor 5000 euri koopt heb je er ook nog wel wat ondersteuning bij hoor, maar die 5000 wil je toch niet betalen. Dus daar zijn we ook weer uit.
Alles samengevat : vind je het erg als ik dat onze business niet vindt ?
Ik vind het
echt al erg genoeg dat wij worden gekonfronteerd met 100 verschillende (dure !) printers die NIEMAND, en dan bedoel ik niemand aan de praat krijgt, en dus wij het moeten doen (en wat altijd wel lukt). Jaja, tot "malloten"
aan toe die alleskunnende nietmachines aanschaffen, en ook daar tot de ontdekking komen dat er geen PCL code voor bestaat.
Als "jullie" daar nou eens zelf de tijd aan besteden en de rest er mee helpen, zou dat niet eerlijker zijn dan dat wij dat altijd moeten doen ? Zie het woord "moeten", want daar komt het intussen wel op neer in deze Bill Gates wereld.
Ach ja ...