Derhalve zou ik die hoeveelheid willen 'verdelen' over verschillende weken. HOe kun je dat nou het beste sturen? Handmatig die HPPitems van dat kontrakt over verschillende datums verdelen, of toch maar gewoon mee laten prognotiseren via de vraagvoorspelling?
Zonder dat ik me er inhoudelijk mee wil bemoeien, viel bovenstaande me op, wat je al eens vaker terzijde hebt genoemd, en daarom nooit antwoord hebt gekregen. Nu maar een keer wel : dit kan gewoon. Of dit momenteel ook automatisch (als onderdeel van het proces wat je hier gebruikt) kan weet ik niet (en zal wel niet), maar ergens zit een toets bij de HPP Items om een eenmaal gegenereerde regel uit te smeren over een op te geven periode. Dus :
Mocht het nuttig zijn voor jullie om dit toe te passen (en dat is al snel zo denk ik) dan kan dat gewoon, en dit inhangen in een elders geautomatiseerd stukje kan ook wel. Hooguit moet dan worden bepaald / vastgelegd wat de "uitsmeer periode" is. Hoef je nu geen antwoord op te geven; het gaat erom dat het zonder dat niet automatisch kan en ergens moet kunnen worden opgegeven.
Kost denk ik ergens tussen de 4 en 6 uur.