Je bedoelt, dat een handscanner er een 4 aan vastplakt bijvoorbeeld ?
Demis, je zult overal gelijk in hebben, maar je kunt beter opnieuw beginnen met dit topic, en voordat je begint te typen goed kijken wat waar sinds wanneer gebeurt en waarvan je eigenlijk last hebt.
Neem die 4 maar als voorbeeld; die 4 werd altijd al gescanned neem ik aan, en als die eraan wordt vastgeplakt op de manier zoals je het suggereert (!) zie je die ook in je scherm, en kun je daardoor al niet werken. Wel of niet, geen idee. Maar dit kan allemaal nooit, en sowieso kan *ik* er niet mee omgaan.
Wouter heeft al gezegd (en niet voor niets) "uitzoeken waaraan het ligt". Dit dus svp doen en op een gedegen manier. Ik hoop dat je begrijpt dat wij hier jouw barcodes niet hebben, jour scanners niet hebben, jouw instellingen op de scanners niet hebben gedaan, jouw barcodes niet printen, wat eronder komt te staan niet hebben bepaald, en ook niet weten of (voorbeeldje) gebruikers in 100 % van de gevallen een 4 achteraan weghalen.
Moraal : niet zo maar hier iets droppen waarvan je kunt beredeneren dat wij er niets mee kunnen. Of : 10 keer zo lang bezig zijn dan dat als je dat zelf zou doen. Exkuses dat je er dan ook ineens een beetje verstand van moet hebben, en wat dat betreft is het niet anders als bij een printer. Ook die hebben wij hier niet, en důs moet je er ineens zelf verstand van hebben.