Ik denk dat ik al wel iets gevonden heb. Nu nog even zien te verklaren hoe je dat voor elkaar gekregen hebt.
Mijn JXBEDRAG_S = Journalisering klopt toch wel redelijk...
13 juni, om 11:09:06 krijgt DDL een melding vanuit de Journalisering:
9 seconden later, 11:09:15 volgt er een tweede melding:
Uit de stack haal ik vervolgens dat ADBOTVW2 direkt vanuit het Hoofdmenu LO werd aangeroepen, waarbij ik zo 1,2,3 nog even niet zou weten hoe, maar "juist" is dat niet, en daarvan zal hij ook vast wel in de war raken.
Klopt het dat DDL die gebruiker was? Zo ja, dan heeft hij eerst 2 geblokkeerde funkties gehad voor hij eruit knalde.
Uit de eerste melding haal ik dat hij via het menu naar journalisering is gegaan, en daar iets met een userbutton heeft uitgehaald. Wie hoe wat waarnaartoe weet ik niet, maar dat kan hij zich misschien nog wel herinneren.
In theorie kan het ook nog te maken hebben met hoe de vraag "Sorry gevraagde funktie is geblokkeerd" is beantwoord. Daar zit tegenwoordig een "Reset" toets bij, welke terugkeert naar het hoofdmenu, zonder alles te resetten, en waarbij de kans op nog een fout het grootst is.
Hoe dan ook, gebruiker DDL moet zich maar even proberen te herinneren wat hij precies gedaan heeft.