Einde reakties van mijn kant in dit topic.
Misschien wat kortaf....
Wat Wouter en Menno voorstelde lijkt ons een welkome aanvulling, immers op 2 verschillende plaatsen in het pakket inkoopprijzen onderhouden is lastig. Daarna doe ik nog voorstellen voor hetgeen "getoont" moet worden
Het overzicht F10;4;9;7 komt inderdaad in de buurt, aangevuld met van/tot, staffels, sorteer mogelijkheden op verschijning/lverancier...Maar misschien wil ik nu wel teveel, en zijn er tal van argumenten om het op een bepaalde manier te doen.
Als het vervolgens ook nog vanuit CRM te raadplegen (natuurlijk op crediteur niveau) en te onderhouden is, dan..
maar misschien is dit wel te veel van het goede en is dit veroorzaker van deze
Frank, 40 uur komt eerst
.
Let wel Peter, als je het zo stelt "40 uur komt eerst" dan wordt het natuurlijk lastig hierop een akkoord te geven, we praten dan immers over een groot bedrag waarvoor we op voorhand precies willen weten wat we ervoor krijgen. En dat is wat Frankmaas bedoeld.
Misschien kan Wouter of Menno aangeven wat de kosten zijn van hetgeen zij in gedachten hebben, het is nl wel een verbetering van het bestaande als duidelijker wordt wekle afspraken er zijn met leveranciers.
Frank