Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 11:23:50 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Artikel menu optie H  (Read 7052 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
frankmaas
Poster
*
Offline Offline

Posts: 8


View Profile
« Reply #15 on: April 18, 2007, 09:07:16 am »

40 uur voor een aanpassing lijkt mij veel, maar wat krijgen we ervoor. Kunnen wij een duidelijke offerte krijgen waarin per punt benoemd wordt wat er gedaan wordt en hoeveel uur deze aanpassing vergt. Wellicht wordt er teveel gevraagd en kunnen we hierin zelf kritisch kijken wat wel en wat niet moet.
Overigens vind ik de gedachte dat deze input op een plaats wel actueel en zichtbaar moet zijn, hiervoor is CRM toch voor ontwikkeld of niet.

Frank



Logged
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #16 on: April 18, 2007, 04:23:00 pm »

Quote
40 uur voor een aanpassing lijkt mij veel

Laat maar dan.
Ik zeg het nogmaals, dit is minimaal ... daar bedoel ik mee dat het altijd meer is.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
frankmaas
Poster
*
Offline Offline

Posts: 8


View Profile
« Reply #17 on: April 18, 2007, 04:47:07 pm »

Peter, wanneer ik bij slager 1 ons worst bestel dan krijg ik weleens meer worst prima. Ik vraag gewoon wat ik voor 40 uur krijg (is dit gek of verkeerd gedacht) geef gewoon antwoord zodat wij een offerte hebben welke intern besproken kan worden en wel of niet akkoord bevonden kan worden. Zo gaat dit nu eenmaal in het echte bedrijfsleven.
Logged
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #18 on: April 18, 2007, 05:51:07 pm »

Jij kan wel van alles vinden Frank. Verder :

Quote
Ik vraag gewoon wat ik voor 40 uur krijg (is dit gek of verkeerd gedacht)

Ja natuurlijk. scratching Als je in eerste instantie vraagt om bijvoorbeeld de m3 ruimte inbeslagname van pallets, en wij zeggen dat dat 100 uur kost om te ontwikkelen, dan ga je ook niet vragen wat je voor 40 uur kan krijgen.
Antwoord heb ik wel hoor : 40/100 van de funktionaliteit die je nodig hebt en waarbij het resultaat niet consistent is. Vergeet je niet dat we het over een pakket hebben ?

Einde reakties van mijn kant in dit topic.  Out of here
« Last Edit: April 18, 2007, 06:15:56 pm by Peter Stordiau » Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Frank van Hofwegen
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 532


View Profile WWW
« Reply #19 on: April 19, 2007, 08:48:01 am »

Quote
Einde reakties van mijn kant in dit topic.

Misschien wat kortaf....
Wat Wouter en Menno voorstelde lijkt ons een welkome aanvulling, immers op 2 verschillende plaatsen in het pakket inkoopprijzen onderhouden is lastig. Daarna doe ik nog voorstellen voor hetgeen "getoont" moet worden
Quote
Het overzicht F10;4;9;7 komt  inderdaad in de buurt, aangevuld met van/tot, staffels, sorteer mogelijkheden op verschijning/lverancier...Maar misschien wil ik nu wel teveel, en zijn er tal van argumenten om het op een bepaalde manier te doen.

Als het vervolgens ook nog vanuit CRM te raadplegen (natuurlijk op crediteur niveau) en te onderhouden is, dan.. 
maar misschien is dit wel te veel van het goede en is dit veroorzaker van deze
Quote
Frank, 40 uur komt eerst
.

Let wel Peter, als je het zo stelt "40 uur komt eerst" dan wordt het natuurlijk lastig hierop een akkoord te geven, we praten dan immers over een groot bedrag waarvoor we op voorhand precies willen weten wat we ervoor krijgen. En dat is wat Frankmaas bedoeld.

Misschien kan Wouter of Menno aangeven wat de kosten zijn van hetgeen zij in gedachten hebben, het is nl wel een verbetering van het bestaande als duidelijker wordt wekle afspraken er zijn met leveranciers.

Frank
Logged

Heart-Profit company ID : BA
Pages: 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.062 seconds with 21 queries.