Vanuit het Artikelmenu kun je via optie L de gekeurde waarden gedurende een op te geven periode opvragen.
Het door jouw gebruikte Printoverzicht kun je ook gebruiken. Deze bevat een J/N rubriek voor "Printen in kolommen J/N" waarbij je per Artikel per Charge de gekeurde waarden in kolomvorm te zien krijgt.
Let op: instinker (en wat mij betreft fout, desnoods alleen kwa naamgeving):
Het Printoverzicht bevat een rubriek 'Exporteren naar Excel J/N'. "Exporteren" zou voor mij aangeven dat de print zoals die er in Profit uitkomt, nu in Excel opgebouwd wordt. Niets is minder waar... Het betreft nl. geen "export" van het standaard printoverzicht naar Excel, maar een volgens vaste layout opgebouwde versie in Excel. Een totaal ander overzicht (per Artikel 1 Tabblad). Welke van de J/N ze precies wel/niet respekteert laat ik even uitzoeken, maar ik kan me voorstellen dat dit gewoon een totaal andere funktie behoort te zijn.
Als je die optie 'Exporteren naar Excel' uitzet, kun je in ieder geval een print in kolomvorm krijgen, en die kun je op zich wel weer naar het scherm printen en dan net als ieder ander standaard printoverzicht exporteren naar Excel (via Printerbutton, optie D). Je krijgt dan iets als: