Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 08:36:27 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Rapport ontvangen goederen met ontvangst temperatuur  (Read 3496 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« on: January 17, 2007, 11:29:56 am »

Functie: LOTSGO

T.b.v. het registreren van een ontvangst temperatuur (welke is aangegeven bij keuringsnormen) is in het touchscreen goederenontvangst registratie van de ontvangst temperatuur mogelijk. Dit is verplicht voor ons HACCP systeem. Juist hiervoor is het ook verplicht dat e.a.a. gemonitored wordt en dus eventjes de vraag: Kan ik de geregistreerde temperaturen ook ergens opvragen in Profit?


* 200701171121.PNG (2.57 KB, 265x126 - viewed 238 times.)
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: January 17, 2007, 11:40:58 am »

Waarschijnlijk hier ergens ...


* keuringen01.png (12.89 KB, 397x251 - viewed 192 times.)
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #2 on: January 31, 2007, 07:06:06 am »

Ik heb een overzicht gevonden waar ik zou verwachten dat ik daar de juiste gegevens uit zou moeten kunnen krijgen.
Hmenu 4-2-5-5-1.
Ik stel de instellingen in zoals in de het bijgevoegde attachment te zien is.
Het resultaat, de printscreen uit Excel, geeft wat mij betreft niet alle gegevens weer. Dit artikel komt (bijna) dagelijks binnen. Toch zie ik in het overzicht dat dit 3 keer is ontvangen?
Daarnaast zou ik verwachten dat ik zou kunnen zien met welke waarde (in dit geval de tempratuur) het betreffende product ontvangen is op een bepaalde datum. Of dat je kunt selecteren dat je enkel de ontvangen producten te zien krijgt die geregistreerd zijn met een waarde die buiten de tolerantie zit.

Ik vraag dit omdat wij binnenkort weer een HACCP audit krijgen en we moeten aantonen dat we de ontvangsttempratuur onder controle hebben, m.a.w. dat we kunnen aantonen dat we i.g.v. een te hoge ontvangsttempratuur we dit snel signaleren. Omdat we bijvoorbeeld een aantal keer per dag een overzicht uit Profit opvragen die ons haarfijn de afwijkingen toont o.i.d.



* 200701310644.PNG (22.48 KB, 636x503 - viewed 212 times.)

* 200701310646.PNG (13.96 KB, 531x436 - viewed 193 times.)
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #3 on: February 03, 2007, 10:17:13 am »

Is het mogelijk dat ik hier op redelijk korte termijn een reactie op krijg? Volgende week hebben wij namelijk weer een z.g.n. HACCP audit en daarbij zal de ontvangsttemperatuur een onderdeel van zijn.

Alvast bedankt... Wink
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #4 on: February 05, 2007, 09:49:34 am »

Vanuit het Artikelmenu kun je via optie L de gekeurde waarden gedurende een op te geven periode opvragen.

Het door jouw gebruikte Printoverzicht kun je ook gebruiken. Deze bevat een J/N rubriek voor "Printen in kolommen J/N" waarbij je per Artikel per Charge de gekeurde waarden in kolomvorm te zien krijgt.

Let op: instinker (en wat mij betreft fout, desnoods alleen kwa naamgeving):
Het Printoverzicht bevat een rubriek 'Exporteren naar Excel J/N'.  "Exporteren" zou voor mij aangeven dat de print zoals die er in Profit uitkomt, nu in Excel opgebouwd wordt. Niets is minder waar...  Het betreft nl. geen "export" van het standaard printoverzicht naar Excel, maar een volgens vaste layout opgebouwde versie in Excel. Een totaal ander overzicht (per Artikel 1 Tabblad). Welke van de J/N ze precies wel/niet respekteert laat ik even uitzoeken, maar ik kan me voorstellen dat dit gewoon een totaal andere funktie behoort te zijn.

Als je die optie 'Exporteren naar Excel' uitzet, kun je in ieder geval een print in kolomvorm krijgen, en die kun je op zich wel weer naar het scherm printen en dan net als ieder ander standaard printoverzicht exporteren naar Excel (via Printerbutton, optie D). Je krijgt dan iets als:



* temp.PNG (16.13 KB, 1251x177 - viewed 197 times.)
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #5 on: February 05, 2007, 09:53:41 am »

Quote
Het door jouw gebruikte Printoverzicht kun je ook gebruiken. Deze bevat een J/N rubriek voor "Printen in kolommen J/N" waarbij je per Artikel per ...
Dat is mooi, kan ik ook meerdere artikelen op 1 overzicht (tabblad) krijgen? Want dan kun je op een gegeven moment iedere dag een printje opvragen en kijken wat de keuringen van die betreffende dag zijn geweest.

Logged

Heart-Profit company ID : GE
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #6 on: February 05, 2007, 09:58:41 am »

Gezien de indeling van het printoverzicht in kolommen, lijkt me dat wel. Zelf even proberen.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Edwin
Poster
*
Offline Offline

Posts: 6


View Profile
« Reply #7 on: February 07, 2007, 12:11:53 pm »

De lay-out van de Excel Sheet is op wens van .. ontwikkeld maar de gegevens die afgedrukt worden moeten overeen kunnen komen met de print. Ze gebruiken namelijk dezelfde weer te geven data. De omschrijving van de Rubriek schept inderdaad verwarring ik zal hier eens pogen een duidelijker omschrijving voor te bedenken.

Logged

Heart-Profit company Id : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.025 seconds with 21 queries.