Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 09:08:10 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Support splitsen van Hints/Tips ?  (Read 1502 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« on: December 29, 2006, 11:13:42 am »

Een onderwerp wat ik mij zelf al eens heb afgevraagd, maar tot op heden niet voor heb gekozen :
Moet er nu aan apart board komen voor Hint en Tips ?

Je zou zeggen van wel, al was het maar omdat het merkwaardig voelt om zo maar met een tip te komen in een forum wat "Support" is genaamd. Wat dat betreft dus : Ja.

Tegelijkertijd echter, zou het wel eens in 50% van de gevallen zo kunnen zijn dat een vraag van iemand wordt beantwoord met een voorhanden oplossing, die werkelijk niets anders is dan een hint/tip die sec wordt genoteerd. En nu lopen de zaken dus al door elkaar ... Wat dit betreft dus : Nee.

Vervolgens willen we wel eens de handige tips doornemen. Natuurlijk is het dan makkelijk om een apart forum daarvoor te hebben. Echter, zoals hierboven aangegeven, het Support forum staat net zo goed vol met tips, en naar mijn eigen ervaringen elders : daar staan er heel wat meer. Neem je die niet door, dan mis je ze, neem je ze wel door, dan kun je net zo goed het aparte forum voor Hints/Tips weglaten.
Per saldo komt het er op neer, dat als je expliciet naar iets zoekt (ook letterlijk middels Search), je *altijd* je zoekaktie twee keer moet doen. Wat dit betreft dus : Nee.

Naast het voorgaande, en dat lijkt er natuurlijk op, word je psychologisch een beetje duizelig als je niet goed weet waar je moet kijken. Eigenlijk vind ik het al erg genoeg dat het board Releasenotes zodirekt feitelijk ook vol met hints en tips zit. Al was het maar omdat we successievelijk oude Releasenotes -die van wezenlijk belang kunnen zijn- nog gaan beschrijven.

Voor mezelf staat het zo 1-2 in het nadeel van de separate boards, en dus dacht ik dat het maar niet moest gebeuren ...

Peter
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #1 on: December 29, 2006, 11:20:40 am »

Zou ik ook zeker niet doen. Nu meldt iemand een topic (met voor hem een probleem) en daarmee geeft iemand anders een tip.
Ik zou er niet zo zeker van zijn dat iemand op een 2e forum *zomaar* een tip gaat plaatsen.

Dus lekker zo laten wat mij betreft. Als iedereen maar de functie vermeldt waarover het topic gaat, dat zoekt al heel wat beter  Cool
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.031 seconds with 20 queries.