Heart-Profit ERP
April 12, 2025, 11:34:26 pm
Welcome,
Guest
. Please
login
or
register
.
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
News
:
Home
Help
Login
Register
Heart-Profit ERP
>
Heart-Profit Boards
>
Heart-Profit ERP Support
(Moderator:
Peter Stordiau
) > Topic:
Support splitsen van Hints/Tips ?
Pages: [
1
]
« previous
next »
Print
Author
Topic: Support splitsen van Hints/Tips ? (Read 1619 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Peter Stordiau
Administrator
Partner
Offline
Posts: 4098
Just testing
Support splitsen van Hints/Tips ?
«
on:
December 29, 2006, 11:13:42 am »
Een onderwerp wat ik mij zelf al eens heb afgevraagd, maar tot op heden niet voor heb gekozen :
Moet er nu aan apart board komen voor Hint en Tips ?
Je zou zeggen van wel, al was het maar omdat het merkwaardig voelt om zo maar met een tip te komen in een forum wat "Support" is genaamd. Wat dat betreft dus :
Ja
.
Tegelijkertijd echter, zou het wel eens in 50% van de gevallen zo kunnen zijn dat een vraag van iemand wordt beantwoord met een voorhanden oplossing, die werkelijk niets anders is dan een hint/tip die sec wordt genoteerd. En nu lopen de zaken dus al door elkaar ... Wat dit betreft dus :
Nee
.
Vervolgens willen we wel eens de handige tips doornemen. Natuurlijk is het dan makkelijk om een apart forum daarvoor te hebben. Echter, zoals hierboven aangegeven, het Support forum staat net zo goed vol met tips, en naar mijn eigen ervaringen elders : daar staan er heel wat meer. Neem je die niet door, dan mis je ze, neem je ze wel door, dan kun je net zo goed het aparte forum voor Hints/Tips weglaten.
Per saldo komt het er op neer, dat als je expliciet naar iets zoekt (ook letterlijk middels Search), je *altijd* je zoekaktie twee keer moet doen. Wat dit betreft dus :
Nee
.
Naast het voorgaande, en dat lijkt er natuurlijk op, word je psychologisch een beetje duizelig als je niet goed weet waar je moet kijken. Eigenlijk vind ik het al erg genoeg dat het board Releasenotes zodirekt feitelijk ook vol met hints en tips zit. Al was het maar omdat we successievelijk oude Releasenotes -die van wezenlijk belang kunnen zijn- nog gaan beschrijven.
Voor mezelf staat het zo 1-2 in het nadeel van de separate boards, en dus dacht ik dat het maar niet moest gebeuren ...
Peter
Logged
Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Demis van Kouwen
Profitable
Offline
Posts: 1249
Get starting...
Re: Support splitsen van Hints/Tips ?
«
Reply #1 on:
December 29, 2006, 11:20:40 am »
Zou ik ook zeker niet doen. Nu meldt iemand een topic (met voor hem een probleem) en daarmee geeft iemand anders een tip.
Ik zou er niet zo zeker van zijn dat iemand op een 2e forum *zomaar* een tip gaat plaatsen.
Dus lekker zo laten wat mij betreft. Als iedereen maar de functie vermeldt waarover het topic gaat, dat zoekt al heel wat beter
Logged
Heart-Profit company ID : GE
Pages: [
1
]
Print
Heart-Profit ERP
>
Heart-Profit Boards
>
Heart-Profit ERP Support
(Moderator:
Peter Stordiau
) > Topic:
Support splitsen van Hints/Tips ?
« previous
next »
Jump to:
Please select a destination:
-----------------------------
Heart-Profit Boards
-----------------------------
=> De Heart-Profit Boards
=> Heart-Profit ERP Support
=> Heart-Profit MSDS
=> Language related
=> Heart-Profit Webshop Support
=> Advantage Database Server
=> Uploads and Downloads
===> InstallShields
===> Printerdrivers
===> Variable Layouts
===> Excel Add-ins
===> SQL Queries
=> Heart-Profit Releasenotes
=> Useful Topics (read only)
=> Chat