Ik voel dat het moet kunnen, maar hoe ? ...
Ten eerste zou ik graag willen horen met welke Client de betreffende TouchScreen PC werkt (zal wel hetzelfde zijn als alle PC's maar dat maakt niet uit).
Vervolgens is het goed om alle parameters van die Client door te lopen om zo "slecht mogelijke" instellingen. Wij hebben wel ergens een lijstje (en ik heb het over alles wat ook maar enigszins op een cache lijkt moet uit staan).
Dan is het goed om te vernemen hoe lang die orders er al in stonden (in de laatste status). Als dat net een minuutje was hoef je verder nergens naar te kijken (maar moeten wij een instelling veranderen).
Wat je ook kunt doen (is wellicht makkelijker als de rest) is op een normaal scherm (in jouw buurt zeg maar) de TS Leveren funktionaliteit opstarten, om eens te kijken of dáár alles wel groen is, terwijl op het betreffende TS het betreffende nog op rood staat.
Nou, veel plezier alvast ...
![prankster](http://ha1.heartprofit.nl/profit/Smileys/default/prankster.gif)