Heart-Profit ERP
October 05, 2024, 05:14:06 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Statistiek gefactureerde Emballage-artikelen  (Read 2592 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« on: November 01, 1996, 12:00:00 am »

Kan ik een overzicht opvragen waarop de geleverde/gefactureerde Emballage staat?
We hebben een financiele groep en artikelgroep Emballage maar als ik een statistiek opvraag van (een van) deze groep(en) dan krijg ik de melding: "geen gegevens gevonden in geselecteerde periode".

Ik zou graag willen zien hoeveel en voor welk bedrag ik aan Emballage artikelen (per artikel afzonderlijk) ik gefactureerd heb. En dan bijvoorbeeld geselecteerd op debiteur en/of rubriek.
« Last Edit: November 21, 2006, 07:23:14 pm by DKN » Logged

Heart-Profit company ID : GE
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5364


View Profile WWW
« Reply #1 on: November 01, 1996, 12:00:00 am »

Bij het opvragen van de Gefaktureerde Verkoopoverzichten-/Statistieken heb je een rubriek "Inklusief Statiegeldregels J/N"; die moet je op Ja zetten.


* LOPRVKOV.PNG (28.2 KB, 696x498 - viewed 167 times.)
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #2 on: November 01, 1996, 12:00:00 am »

Bedankt, hier kom ik verder mee.
Nog een vraagje: Ik heb het idee dat het overzicht er ook rekening mee houdt wat er retour is geschreven bij de klanten.
Ik zie bij een aantal artikelen een negatief bedrag staan. Ws is dit dus meer retour geschreven dan geleverd, klopt dit?

Ik zoek eigenlijk een overzicht waar ik kan zien wat er (Debet) gefactureerd is zodat ik kan zien of Van Gelder hetzelfde bedrag heeft doorbelast aan HVC als HVC aan de klant heeft berekend.
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5364


View Profile WWW
« Reply #3 on: November 01, 1996, 12:00:00 am »

Ik zie bij een aantal artikelen een negatief bedrag staan. Ws is dit dus meer retour geschreven dan geleverd, klopt dit?
Dat lijkt me inderdaad een logische verklaring. Zou je kunnen kontroleren door je rapportage wat nauwkeuriger op te vragen, bijv. door het Verkoopordernummer eraan toe te voegen; aan de hand van de VO-nummers die negatief zijn kun je je konklusie trekken.

Ik zoek eigenlijk een overzicht waar ik kan zien wat er (Debet) gefactureerd is zodat ik kan zien of Van Gelder hetzelfde bedrag heeft doorbelast aan HVC als HVC aan de klant heeft berekend.
Een paar rubrieken boven "Inklusief Statiegeldregels J/N" heb je een rubriek waarmee je kunt filteren op Ordertype (Debet-/Credit-/Beide). Die is daarvoor bedoeld. Ik bedenk me echter net dat dit voor jullie wel eens niet zou kunnen werken, omdat jullie juist alles crediteren op debetorders. Op zich moet dit wel aan te passen bijv. door de opties D/C/B met +/- uit te breiden, en op basis daarvan alleen de positieve of negatieve regels te tellen (= maatwerk).
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.018 seconds with 20 queries.