Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 08:48:59 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Status melding (administratie van de gebruiker)  (Read 8333 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« on: November 01, 1996, 12:00:00 am »

Het zou fijn zijn als de gebruiker (ik dus) zelf per topic aan zou kunnen geven wat de status is. Voorheen hield ik dat altijd bij via mail e.d. maar nu staan al mijn meldingen in het Forum en is het voor mij moeilijker om nu te zien wat er nog open staat.

Ik meld het maar gewoon, misschien voegt het nog iets toe  ;)
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: November 01, 1996, 12:00:00 am »

Niet alleen een goed idee, maar hebben wij ook al bedacht; als wij dit voor onszelf niet hebben werkt het al niet ...
We moeten wel even kijken of wat jij wilt nu hetzelfde "ding" is als wat wij willen; wellicht wel.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #2 on: January 01, 2007, 05:58:32 pm »

Toch nog eventjes de vraag wat op dit moment de status is van een administratie voor de gebruiker.
Ik zou graag per topic willen aangeven dat dit topic voor *mij* afgehandeld is. Ik moet nu het betreffende topic openen en zien wat de reakties waren om te kunnen beoordelen of dit nu opgelost was ja of nee.
Als ik in 1 oogopslag zou kunnen zien welke topic's zijn afgesloten werkt e.e.a. toch een stuk sneller/efficienter.
Nu ga ik periodiek alle topic's door om te kijken waar nog dingen open staan.

Was hier al een oplossing voor?
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #3 on: January 02, 2007, 08:38:16 am »

Nee, maar je kunt misschien denken in de volgende richting :

Stel dat je je abboneert op een Topic waarin je een probleem hebt gemeld;
Leuk dat je dan af en toe een email krijgt natuurlijk, maar het gaat dan hierom :

Onder Profile heb je links een keuze Notifications and Email. Daarachter bevindt zich een scherm met o.a. een inhoud zoals in het plaatje beneden getoond. Je ziet daar dus alle Topics waarop je je hebt geabboneerd. Nou, die staan dus nog open ...

Kijk eens of je dat iets vindt ?



* Notify01.png (16.76 KB, 981x414 - viewed 215 times.)
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.082 seconds with 20 queries.