Volgende keer toch eerst zelf even tussen die variabelen neuzen ;)
Hoe kort door de bocht dit ook is, ik denk dat "jullie" nauwelijks kunnen inschatten hoe frustrerend het is om ergens weet-ik-veel hoeveel tijd mee bezig te zijn ... voor niets. Dus, helpen is ok en betaal je ook gewoon voor, maar als wordt gesuggereerd dat iets niet mogelijk is, dan
kunnen wij haast niet anders dan daar vanuit gaan.
Let wel, dit is maar een redelijk zacht voorbeeldje want het gebeurt net zo makkelijk dat wij VRAGEN om zelf te onderzoeken of zo'n variabele niet naar wens bestaat, dat men ZEGT dit onderzocht te hebben met negatief resultaat, we vervolgens een aanbieding met hoop gesteggel maken, het werk uiteindelijk wordt gedaan, en we dān erachter komen dat het gevraagde er toch al in zat. Onze eigen schuld ? ik vind van niet. Immers, diegenen die ZEGGEN dat ze het hebben onderzocht, onderzochten niets, want daar hebben ze geen tijd voor. Die betalen liever 2 uur om er vanaf te zijn.
jvr, ik doel absoluut niet op jou, omdat je laatst toevallig net zoiets aan de orde had; het gaat ook helemaal niet om Layoutvariabelen, het gaat in zijn algemeen om dingen die wij vragen te onderzoeken, en die doodleuk niet worden gedaan.
Zo, ik ben er weer even vanaf.