Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 09:47:05 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: 1-1-1-1 kolom Toelichting toont ingevulde waarde niet altijd (LOARRA)  (Read 2021 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« on: February 16, 2021, 10:28:08 am »

Bij artikelgegevens, tabblad User staat veld 'Toelichting artikel'.
De waarde die hier gevuld wordt moet in het raadpleegscherm terugkomen, maar dit gebeurt niet altijd - zie schermafdruk.

Kan ik zelf iets doen om dit op te lossen, of moeten jullie hier naar kijken?


* 1-1-1-1 kolom Toelichting toont sterretje niet altijd.png (31.82 KB, 1126x476 - viewed 57 times.)
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: February 16, 2021, 10:40:37 am »

Mogen we aannemen dat het net zo fout gaat met je kleurnummer en je certifikaat? Die zie ik in het Grid ook ingevuld, en niet in je Wijzigen Artikelen schermprint.

Ik neem aan dat het niet zo is dat je simpelweg nog niet op F1 hebt gedrukt  Wink, maar, kun je in Raadplegen Artikelen eens een nieuw overzicht opvragen? Zijn de gegevens dan wel bijgewerkt?


Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #2 on: February 16, 2021, 10:47:38 am »

Even Profit opnieuw opgestart, resultaat is nog hetzelfde.
Ook bij een ander artikel zoals 1020U7GRIJK in onderstaand voorbeeld.
Wat betreft velden Kleurnummer en Certificaat heb je ook gelijk - deze staan wel in de kolom, maar deze gegevens staan niet in het user-tabblad van het artikel (?).


* 1-1-1-1 kolom Toelichting toont sterretje niet altijd2.png (27.99 KB, 1186x602 - viewed 63 times.)
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #3 on: February 16, 2021, 04:54:23 pm »

Als ik zelf een paar van die Uservariabelen vul bij Artikelen waarbij je nog geen Uservariabelen hebt, dan werkt het. Wijzigen ook.

Van de 1020U7GRIJK kan ik zien dat er 2 Uservariabelen in de Database zijn opgeslagen, en er staan er ook 2 ingevuld in het Grid.

Het Grid lijkt me dus te kloppen.

Maar... er is wel iets wat me ook opvalt...

Als ik dat Artikel 1020U7GRIJK selekteer en met F5 naar Wijzigen ga, en ik doorloop alle schermen met F1 tot aan het Uservariabelen scherm, dan zijn de Uservariabelen daar leeg.
Als ik dat Artikel 1020U7GRIJK selekteer en met F5 naar Wijzigen ga, en ik click direkt op Tab Uservariabelen, dan staan de Uservariabelen daar gewoon gevuld.

In theorie kan het nog met een index te maken hebben (je zou tabel LOUW eens kunnen reorganiseren om te kijken of het helpt), maar ik vermoed dat er gewoon iets fout gaat bij het doorlopen van alle Tabbladen. Ik ken het topic even aan een collega toe, die de ontwikkeling van de Uservariabelen op de formpjes voor zijn rekening heeft genomen.


Logged

Heart-Profit company ID : HA
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #4 on: February 17, 2021, 01:06:07 pm »

Hallo Pascal,

e.e.a. is opgelost zie http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=30479.0;topicseen en staat inmiddels bij je op het systeem. Zowel in de Productie als in de Test omgeving.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #5 on: February 17, 2021, 01:11:21 pm »

Het gaat nu goed zie ik, super bedankt!  yes
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 20 queries.