Pim Lavaleije
|
|
« on: November 27, 2020, 02:59:50 pm » |
|
Een goedemiddag,
Bij een regel toevoegen van een order [LOVRTV] schiet het scherm na het 'enteren' bij het eerste kenmerk (G) terug naar het begin met alle beginwaarden. Zouden jullie kunnen aanpassen dat er na het enteren (het kiezen van een eerste kenmerk) hij doorgaat naar het volgende veld: tweede kenmerk (B).
B.v.d.
|
|
|
Logged
|
Heart-Profit company ID : BA
|
|
|
Wouter Rijnbende
|
|
« Reply #1 on: November 27, 2020, 03:08:41 pm » |
|
Kun je een schermprint maken met een voorbeeld. Het deel (incl. Artikel-/Verschijning) tot waar het nog wel werkt (dus vlak voordat Enter op het 1e Kenmerk de boel verknalt).
|
|
|
Logged
|
Heart-Profit company ID : HA
|
|
|
Peter Stordiau
|
|
« Reply #2 on: November 27, 2020, 03:10:14 pm » |
|
Eh ... het lijkt me dat dit op de e.o.a. manier aan jullie moet liggen, tenzij je dit al maanden hebt en het nooit hebt genoemd. De eerste reden is altijd een DynScreen toepassing op velden waar het systeem naar toe wil maar onverwachts niet kan omdat het betreffende is disabled (door jullie zelf dus). Kan dat het zijn ? Of heb je gisteren een upgrade van juli doorgevoerd ? PS: langs Wouter heen getypt.
|
|
|
Logged
|
Heart-Profit company ID : HA moderator all boards
|
|
|
Wouter Rijnbende
|
|
« Reply #3 on: November 30, 2020, 11:03:24 am » |
|
Nb: Buiten het forum om is een video fragment gemaild waarop te zien is wat er mis gaat. Artikel-/Vrs worden ingevuld, 1e Kenmerk is leeg en leidt tot een popup, enter bij 2e Kenmerk (ook leeg) zorgt ervoor dat de cursor terugkeert naar rubriek Artikelnummer. Bij een 2e doorloop gaat het wel goed.
In plaats van een reaktie per mail, even hier mijn reaktie (mede omdat ik straks even niet bereikbaar ben, dus dan zijn mijn collega's meteen geïnformeerd).
Ik herken het probleem, en meen dat dit ondertussen al is opgelost.
Je hebt Peter's vraagt niet beantwoord, maar ik vermoed dat hij wel gelijk heeft. Jullie laatste Upgrade is al weer 4,5 maand geleden, wat dus impliceert dat jullie hier al 4,5 maand last van moeten hebben òf het ligt op e.o.a. manier aan jullie zelf. Dat laatste vermoed ik niet mede omdat de situatie zoals zichtbaar in de video mij bekend voorkomt als zijnde opgelost. Ook heb ik jouw situatie op ons systeem nagespeeld, en bij ons (huidige programmatuur) gaat dit gewoon goed.
Resumer: ik houd het er op dat je zoals Peter ook verwachtte je hier al 4,5 maand last van hebt, en nú pas aan de bel trekt. Op zich helemaal niet erg, maar 't zorgt er alleen voor dat we de aanpassing nu niet zo maar 'los' over kunnen sturen. Ik wil je dan ook adviseren om een nieuwe Upgrade aan te vragen. Ik verwacht dat het probleem na die Upgrade niet meer optreedt.
|
|
|
Logged
|
Heart-Profit company ID : HA
|
|
|
Pim Lavaleije
|
|
« Reply #4 on: November 30, 2020, 12:02:51 pm » |
|
Hoi Wouter en Peter,
Dankjewel voor de snelle reacties. Inderdaad speelt deze issue al een tijdje dus zou ik graag een upgrade willen aanvragen.
Groet,
Pim
|
|
|
Logged
|
Heart-Profit company ID : BA
|
|
|
Peter Stordiau
|
|
« Reply #5 on: November 30, 2020, 12:41:27 pm » |
|
Pim, in vervolg op wat ik schetste en wat juist zou kunnen zijn, hebben wij zelf graag dat jullie niet meer een upgrade aanvragen zonder dat deze "binnenkort" wordt uitgevoerd. Dus, het is intussen herkenbaar dat jullie daar de laatste tijd gerust een half jaar overheen kunnen laten gaan, maar dat is voor ons niet werkbaar; als je als gevolg van die upgrade die je uiteindelijk doorvoert een probleem hebt, kunnen wij niets doen.
Ik ga er aldus vanuit deze deze upgrade nu *niet* is aangevraagd, maar dat je in plaats daarvan het uitvoeren ervan eerst planned, dit desnoods ook meedeelt aan ons, op basis waarvan wij dan zo laat mogelijk jullie voorzien van deze upgrade; Is dat over een maand, dan kan je natuurlijk ookl wachten tot bijna over een maand en dan de upgrade aanvragen.
|
|
|
Logged
|
Heart-Profit company ID : HA moderator all boards
|
|
|
Frank van Hofwegen
|
|
« Reply #6 on: November 30, 2020, 03:02:42 pm » |
|
De vorige upgrade is gewoon uitgevoerd nadat deze is aangevraagd. De upgrade die Pim vraag willen we 8 december (ja van dit jaar) uitvoeren. Misschien een optie om gebruikers op afstand te kunnen uitloggen, zou het een stuk makkelijker maken
|
|
|
Logged
|
Heart-Profit company ID : BA
|
|
|
mdekraa
|
|
« Reply #7 on: December 03, 2020, 09:49:26 am » |
|
het is gelukt, met dank
|
|
|
Logged
|
Heart-Profit company-ID : AD ----------------------- There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
|
|
|
Wouter Rijnbende
|
|
« Reply #8 on: December 03, 2020, 12:09:43 pm » |
|
het is gelukt, met dank
Ik vermoed dat jij op het verkeerde topic reageert, kan dat kloppen ?
|
|
|
Logged
|
Heart-Profit company ID : HA
|
|
|
mdekraa
|
|
« Reply #9 on: December 04, 2020, 01:54:03 pm » |
|
dikke vingers
|
|
|
Logged
|
Heart-Profit company-ID : AD ----------------------- There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
|
|
|
|