Heart-Profit ERP
September 29, 2024, 09:28:12 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1] 2  All
  Print  
Author Topic: Multi Media button niet meer toe te voegen (map gewijzigd/verwijderd?)  (Read 6112 times)
0 Members and 7 Guests are viewing this topic.
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2594


View Profile WWW
« on: June 18, 2019, 11:18:48 am »

Wanneer ik een Multimedia button wil toevoegen, klik ik rechts > Opnemen Multi Media Button, Ongeacht Toepassing, Selekteer Bestand.
Er opent een schermpje waar ik een bestand kan selekteren.

Maar dit werkt bij gebruiker LV niet (meer). Ze kan wel naar menu > Opnemen Multi Media Button, Ongeacht Toepassing, Selekteer Bestand, maar na aanklikken keert ze terug in Profit.

Vermoed dat het te maken heeft met de laatst gebruikte directory en dat deze verwijderd is waardoor Profit de laatstgebruikte map niet meer kan openen (?)

Ik meen het al ooit gemeld te hebben maar kan het niet terugvinden op t forum  blush1
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5364


View Profile WWW
« Reply #1 on: June 18, 2019, 01:34:40 pm »

En als je via Hmenu-9-3-8-3-1 je Multi Media Buttons raadpleegt, degene die fout is opzoekt, deze wijzigt, en dan de juiste lokatie invult (of anders een lokatie die wel toegankelijk is), dan vermoed ik dat dit ook de laatst geselekteerde directory reset. Probeer eens of dat helpt.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2594


View Profile WWW
« Reply #2 on: June 18, 2019, 01:38:47 pm »

Ga ik doen, laat weten als t opgelost is.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2594


View Profile WWW
« Reply #3 on: June 18, 2019, 01:46:36 pm »

Het is alweer opgelost, dank!
Ik zie wel dat er nog een aantal oude directories instaan, zal de boel checken en aanpassen.
Het helpt trouwens erg dat Profit al aangeeft of het bestand aanwezig is, dat is top! smile
Logged

Heart-Profit company ID: BS
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2594


View Profile WWW
« Reply #4 on: January 21, 2020, 02:05:20 pm »

Dit probleem komt nog wel eens voor - en hoe meer we koppelen hoe vaker de kans bestaat dat een link niet meer werkt.
Is het mogelijk dat wanneer de laatst gebruikte link niet meer werkt, weergegeven wordt welke map + bestand gezocht wordt?
Dat maak het opsporen van de foute link makkelijker.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5364


View Profile WWW
« Reply #5 on: January 21, 2020, 02:10:24 pm »

Als jij een melding krijgt die aangeeft dat de link niet meer werkt, dan kunnen wij daar vast wel de lokatie van die link bij opnemen (als dat al niet gebeurd). Misschien kun je een schermprint maken van hoe zich dat nu uit.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2594


View Profile WWW
« Reply #6 on: January 21, 2020, 02:13:55 pm »

Wanneer je nu een button wilt toevoegen klik je rechts (in bv dit menu) en gaat uiteindelijk naar Selekteer bestand.
Klik je hier op dan keert hij terug naar het scherm ADAKWY. Er komt geen melding.

Gaat om gebruiker LV trouwens.


* mmbutton.png (31.95 KB, 1134x302 - viewed 107 times.)
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5364


View Profile WWW
« Reply #7 on: January 27, 2020, 12:18:45 pm »

Ik kan konstateren dat het foutloopt als de directory die bewaard wordt (als default voor een volgende opname) niet meer bestaat als je een nieuwe Multi Media Button opneemt. Waarom er bij jou dan niets gebeurd, en je geen geblokkeerde funktie krijgt, vat ik dan nog even niet.

Het probleem is theoretisch opgelost, maar zit in een systeemprocedure. Deze komt met de eerst volgende Upgrade vanzelf mee.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2594


View Profile WWW
« Reply #8 on: January 27, 2020, 12:29:55 pm »

Ok dat is super.
Kun je aub in dit geval nog doorgeven welke map het betrof? Dan kan ik het voor nu aanpassen.
De volgende upgrade zal nog wel een maand of 2 duren denk ik.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5364


View Profile WWW
« Reply #9 on: January 27, 2020, 12:32:16 pm »

f:\administratie\mijn documenten\linda\investeringsfacturen\2019 beton                                                                                                                                                                                   
Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2594


View Profile WWW
« Reply #10 on: January 27, 2020, 12:33:06 pm »

top dank!
Logged

Heart-Profit company ID: BS
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2594


View Profile WWW
« Reply #11 on: February 19, 2020, 11:52:17 am »

Wouter, kun je aub nog 1x de laatste map van user LV doorgeven?
Ik heb nog geen upgrade aangevraagd maar ze heeft bovenstaand probleem weer bij het toevoegen van een mm button.
Dan kan ze weer ff door tot (hopelijk) de update is uitgevoerd.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5364


View Profile WWW
« Reply #12 on: February 19, 2020, 02:42:18 pm »

f:\administratie\mijn documenten\linda\investeringsfacturen\2019 beton

welke zo te zien hetzelfde is als de vorige keer.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2594


View Profile WWW
« Reply #13 on: February 20, 2020, 09:46:54 am »

Ik heb gecontroleerd of LV voldoende rechten heeft op deze map en of deze aanwezig is.
Dit is het geval (ze heeft lees/schijfrechten).

Kijk ik onder 9-3-8-3-1 dan zie ik geen links waarbij de controle op aanwezigheid (kolom Aanw) op Nee staat voor deze map.
Kunnen jullie nog iets vinden?


* f-administratie.png (20.2 KB, 919x191 - viewed 99 times.)

* f-administratie 9-3-8-3-1.png (33.82 KB, 1175x450 - viewed 113 times.)
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5364


View Profile WWW
« Reply #14 on: February 21, 2020, 08:00:46 am »

En je weet zeker dat alléén Linda hier een probleem mee heeft? Dan zou ik vandaag de dag bijna zeggen "geef haar een ander werkstation, da's goedkoper".  smile

Overigens ging je zelf de kant op (ook in het vorige topic) van een onjuiste "laatst gebruikte directory", die er misschien niets mee te maken heeft.

Met even als uitgangspunt dat niemand anders problemen heeft met Multi Media Buttons, en je path bekijkend, zie ik daar "Mijn documenten" in staan, en dat is typisch zo'n ding die je ook in Windows hebt, en per PC naar wat anders kan laten verwijzen. Zoiets heb ik zelf ook eens op een laptop geprobeerd, liep vast, en ik krijg het niet meer teruggezet. Ver gezocht, maar toch, je hebt zo te merken een raar probleem. Dus, laat LV eens een MMB koppelen vanuit een andere directory dan "Mijn documenten"; werkt dat dan ook niet?

Als dat niet helpt, dan óns graag even dezelfde rechten geven in die map. Wij kunnen niets nadoen op jullie systeem omdat we al niet eens in f:\administratie terecht komen  Sad

Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1] 2  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.023 seconds with 20 queries.