Heart-Profit ERP
September 21, 2024, 07:27:04 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: 3-2-7-6 printen vrachtbrief laadmagazijn AT - ook VT wordt geprint  (Read 3375 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2592


View Profile WWW
« on: March 05, 2019, 04:25:09 pm »

We printen in Almelo de vrachtbrieven via 3-2-7-6 Printen vrachtbrief met veld laadmagazijn AT (Almelo Tasveld)
Op locatie Vriezenveen printen we de vrachtbrieven met laadmagazijn VT (Vriezenveen Tasveld)

Sinds maandag print hij zowel de vrachtbrieven met laadmagazijn AT als VT.
we vullen 'AT' in (zie onder) en toch worden de vrachtbrieven met laadmagazijn Vriezenveen ook geprint.
In Vriezenveen gebeurd hetzelfde: ze vullen VT in maar ook daar komen alle vrachtbrieven uit de printer.

Ik heb eea overgezet van Test naar Produktie afgelopen weekend (tbv digitale inkoopfakturen), heeft dat er misschien iets mee te maken?
Zie voorbeeld hieronder - vrachtbrief 20190304021 wordt geprint wanneer je AT opgeeft, terwijl het VT (Vriezenveen) betreft.

Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5364


View Profile WWW
« Reply #1 on: March 05, 2019, 05:23:19 pm »

Heel vervelend, maar, ik ga je nu toch verzoeken om een Upgrade aan te vragen, en deze z.s.m. in Test uit te voeren, en daarna door te zetten naar Produktie.

Het gaat fout omdat "ergens" een SET EXACT OFF staat, zonder SET EXACT ON; daardoor wordt de kontrole niet korrekt uitgevoerd, maar, gaan er mogelijk veel meer dingen fout. Maar ja... ondertussen heb je 5 maanden geen upgrade gehad... waarmee in theorie dat probleem al lang kan zijn opgelost, en wij hier kunnen zoeken tot we een ons wegen.

Dat vermoeden (dat het al is opgelost) kon ook wel eens worden bevestigd door het feit dat je er pas sinds kort (weer) last van hebt. Mogelijk is die aanpassing toen handmatig naar produktie overgezonden, maar niet naar test, en, omdat je nu test naar produktie hebt overgezet (en dat dan weer zonder upgrade), heb je v.w.b. die funktie een oude versie teruggezet.

Op het forum zie ik zo snel ook geen releasenote, dus, voordat we daar dagen naar aan het zoeken zijn...

Doe eerst eens even een Upgrade; wellicht lost dat het probleem op.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2592


View Profile WWW
« Reply #2 on: March 05, 2019, 05:28:04 pm »

Ga ik doen!
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5364


View Profile WWW
« Reply #3 on: March 07, 2019, 07:23:45 am »

Ik zie dat je de Upgrade hebt doorgezet, maar dat het probleem nog niet is opgelost. Ik ben al voor je aan het zoeken naar de oorzaak.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2592


View Profile WWW
« Reply #4 on: March 07, 2019, 07:43:59 am »

Wouter, de upgrade staat nog in de Test-omgeving. Ik heb m nog niet overgezet (voor zover mij bekend).
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5364


View Profile WWW
« Reply #5 on: March 07, 2019, 09:04:36 am »

Dan heb ik die verkeerd beoordeeld. Stom.  fool

Ik zal allemaal EXE's uit 2019 in je LOPW staan, ook iets van de Upgrade zelf, en dacht dat je het over gezet had.

Maar, bij een nieuwe Upgrade in test is er ook nieuwe upgrade programmatuur meegekomen, en dat wordt direkt doorgekopieerd naar produktie, opdat daar ook de upgrade programmatuur (t.b.v. test- naar produktie) is bijgewerkt.

Nou... top. Verklaart i.i.g. waarom ik niets kon vinden (althans, in de hoek van Vrachtbrieven, elders heb ik wel een paar foutjes gevonden). En met dát ik niets gevonden heb, bevestigd dat ook het vermoeden dat het probleem al eens eerder is opgelost en alleen naar produktie is overgezonden. In produktie had je er dan al die tijd geen last van, tot test- naar produktie werd gekopieerd. Nu ga ik er helemaal vanuit dat je probleem is opgelost als de van de week uitgevoerde upgrade is doorgezet naar produktie.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2592


View Profile WWW
« Reply #6 on: March 07, 2019, 09:13:17 am »

Dank je. Vandaag zal het testen afgerond worden, vanavond zet ik de upgrade over.
Mochten er daarna nog dingen misgaan dan meld ik me.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2592


View Profile WWW
« Reply #7 on: March 11, 2019, 08:36:52 am »

Ter info- printen van de vrachtbrieven werkt weer goed na de update.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5364


View Profile WWW
« Reply #8 on: March 11, 2019, 08:56:36 am »

Ter info- printen van de vrachtbrieven werkt weer goed na de update.

Bedankt voor de terugkoppeling.  Good job !
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 20 queries.