Yep, ligt inderdaad aan deze Releasenote, maar heeft niets te maken met:
Uiteindelijk blijkt er ooit voor een Casio scanner iets te zijn ontwikkeld waarmee we op een Scanner met toets F2 naar het volgende Tabblad kunnen, en met Shift-F2 weer terug naar het vorige Tabblad. Bij deze funktionaliteit (we wisten niet eens meer dat deze bestond, en ze staat ook nergens beschreven) is nu de Shift-F2 optie komen te vervallen.
Die "Shift+F2" optie is alleen voor die Scanner komen te vervallen.
Oorzaak zat iets dieper. Ieder Funktioneel Programma (FP) definieert haar eigen Funktietoetsen, en dat gebeurt volgens bepaalde regels. De Shift+F2 / Control+F2 toetsen (Printen naar Scherm/PDF) wijken van die regels af; die knallen gewoon een button op Form-Toolbar (zonder dat het FP daar iets vanaf weet).
E.e.a. is inmiddels aangepast; in plaats van te kijken welke toetsen er door het FP zijn gedefinieerd, kontroleer ik nu welke toetsen er op de Form-Toolbar gedefinieerd zijn. Die kontrole vindt dan ook de Shift+F2 toets.
Probleem is nu opgelost; Shift+F2 Printen naar het scherm doet het weer.
Maar, aanpassingen zitten in Classkoding. Ik zal kijken of ik vandaag een nieuwe set Classes beschikbaar kan stellen, en een Upgrade kan doen in jullie Testomgeving. Je zult dan zelf die Upgrade door moeten zetten naar Produktie. Ik houd je op de hoogte als dat gelukt is.