Ik heb zojuist een PO toegevoegd op jullie systeem, maar er wordt gewoon een mail verzonden.
Jullie lijken een beetje langs elkaar heen te praten, maar dat gebeurt in dit geval makkelijk. En Frank moet het even bij 1 en dezelfde funktie houden.
Wat ik ervan heb begrepen (met LOPOTV als voorbeeld en NIET ineens een ander voorbeeld) is dat Frank de ingerichte email naar hem zelf, alleen krijgt als hij ook zelf LOPOTV uitvoert. Als iemand anders LOPOTV uitvoert, krijgt Frank de email niet.
Tja (Wouter), ik geloof het ook niet (dat het niet zou werken), maar het gaat er dus eerst om om niet langs elkaar heen te praten. Geldt voor Frank misschien ook, maar dan langs elkaar heen "werken". Dus als hij nou naar een andere gebruiker loopt en die LOPOTV laat uitvoeren, dan behoort Frank die email te krijgen. Zo niet, dan moet er iets niet pluis zijn op de betreffende PC (maar kontroleer inderdaad of je bovenin het verzenden van de email voorbij ziet komen en kontroleer dat desnoods eerst op je eigen PC alwaar het werkt (zoals je zegt).
Werkt het niet dan moet die andere persoon maar even op jouw PC inloggen in Profit, en daar LOPOTV uitvoeren.
Als het dan nog niet werkt dan ben ik een boon (sommigen zeggen dat ik dat al lang ben).