Kortom, met zoveel .ARO files als dat jullie hebben zou ik òf verwachten dat de telefoon (of mail) van iemand hier roodgloeiend moet staan omdat die melding onterecht komt, òf komt die melding regelmatig voor maar negeren de gebruikers de melding en drukken hem weg in plaats van uit te zoeken waardoor dit ontstaat en dat te melden zodat Richard e.e.a. kan oplossen, òf is er nog wat anders aan de orde.
De ernst van de situaties kunnen variëren van "niets aan de hand" (bijv. omdat een gebruiker een omschrijving van een Artikel gewijzigd heeft, en daarmee dus bij het wijzigen van iedere verkooporderregel waarop dit produkt verkocht is de omschrijving van het artikel niet meer matcht met wat er in de verkooporderregel staat) tot "zeer ernstig" omdat je een artikelnummer hebt welke zoutzuur impliceert, maar het met een omschrijving van een ongevaarlijk produkt, zoals "water" op je order komt te staan.
Voor wat ik nog kan achterhalen is dat dit destijds door jullie is aangemeld in het kader van het gevaarlijke laatste voorbeeld; wij er toen een blokkade van gemaakt hebben. Die blokkade er voor jullie weer uit is gehaald omdat die melding/blokkade continue optrad en je niet meer kon werken, er daarna een waarschuwing van gemaakt is (met een .ARO logfile) en we er nu nooit meer wat van horen.
Nogmaals, als er bijv. een spatie uit een omschrijving is gehaald, of ergens een puntje bij is gekomen, of je je artikel ineens in het engels omschreven hebt, is er vast niets aan de hand, maar alles is dus bedoeld om de gevaarlijke situatie die kan ontstaan te voorkomen.