Bedankt voor de uitleg.
Jim, ik vraag me wel af of het een beetje duidelijk is wat er (niet) gebeurt. Dus heel misschien praten we langs elkaar heen.
Ik heb zojuist voor de lol even een email gestuurd aan noreply @ schaepman.nl maar ik krijg toch echt geen melding dat het adres niet bestaat hoor. Oh, misschien over 12 uur, maar in elk geval niet nu en wat mij betreft hangt het ook van (mij) onbekende zaken af of zo'n response ("bestaat niet") optreedt. Wat ik er van weet is dat *als* zo'n response komt, die ook onmiddellijk is.
Het verhaal is dan ook precies andersom :
Je moet juist die noreply @ schaepman.nl laten bestaan en daar een standaard reply op zetten "dit adres bestaat niet". Nou ja, analoog aan wat je vraagt. Maar mooier is natuurlijk "dit email adres wordt niet gemonitored" of zo.
Verder :
Er wordt tevens een mail verstuurt naar
orderbevestiging@schaepman.nl , maar als dit gebeurt als BCC, wordt dit adres bij de klant niet zichtbaar. De mail komt in de in-map van dat laatste mail-adres.
Dit werkt technisch altijd en zou ik dan ook voor kiezen. Jouw andere voorstel, bewaren in de Sent map, hangt af van de email client of dat kan, gekombineerd met onze mogelijkheden kwa programmeren.
Het eerste (BCC) zit er volgens mij ook wel ergens standaard in (Faktureren, denk ik) en stelt eigenlijk niets voor. Zie ook laatste regel van Wouter z'n schermkopie.